تبیان، دستیار زندگی
اولین گروه از تیم اعزامی مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در نمایشگاه بین‌المللی«جیتکس» دوبی حضور یافت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور مرکز تحقيقات كامپيوتري علوم اسلامي در نمايشگاه بين‌المللي

جيتکس 2008 دوبي

 حضور، مرکز تحقیقات كامپیوتری علوم اسلامی ، نمایشگاه بین‌المللی، جیتکس ،2008 دوبی

اولين گروه از تيم اعزامي مرکز تحقيقات کامپيوتري علوم اسلامي در نمايشگاه بين‌المللي«جيتکس» دوبي حضور يافت.

به گزارش خبرگزاري رسا ، همزمان با حضور اولين گروه از تيم اعزامي مرکز تحقيقات کامپيوتري علوم اسلامي در نمايشگاه بين‌المللي«جيتکس» دوبي جديدترين نرم افزار‌هاي سه زبانه عربي، انگليسي و فارسي با محتواي قرآني و اسلامي عرضه خواهد شد.

سيد مهدي هاشمي، عضو اين تيم اعزامي ، وضعيت حضور نمايندگان مرکز تحقيقات کامپيوتري را در اين نمايشگاه بين‌المللي مطلوب و مطابق برنامه عنوان کرد و افزود: ما در اين مقطع افزون بر ارائه کليه محصولات مرکز نرم‌افزارهاي سه زبانه‌اي از جمله؛ دانشنامه نبوي(ص)، جغرافياي جهان اسلام، کتابخانه حکمت اسلامي، شاهنامه فردوسي براي اولين‌بار ارائه خواهد شد.

وي ادامه داد: دو عدد لوح فشرده DVD که هر کدام حاوي دوازده نرم‌افزار سه زبانه است در اين نمايشگاه به نمايش و عرضه گذاشته خواهد شد.

هاشمي به تبليغات و اطلاع‌رساني حضور غرفه مرکز در جيتکس 2008 اشاره کرد و ابراز داشت: بخش امور کاربران مرکز تحقيقات به منظور اطلاع‌رساني اقدام به ارسال بيش از سه هزار ايميل ويژه کاربران حوزه خليج فارس و کشورهاي عربي کرده است.

وي در ادامه به موقعيت جغرافيايي غرفه‌هاي مرکز تحقيقات در نمايشگاه جيتکس اشاره کرد و افزود: بخش نمايش«GITEX» در جنب ساختمان مرکز تجاري ـ سالن شماره هفت ـ غرفه 721 از 19تا 23 اکتبر 2008 ساعت ده‌ تا ‌نوزده، و بخش فروش‌«Shopper» در مرکز نمايشگاهي، جنب فرودگاه دوبي ـ غرفه EJ10 از 18تا 24  اکتبر 2008 ساعت 11 تا 21 دائر است.

شود