تبیان، دستیار زندگی
خودش می‌گوید افزایش 15 كیلویی وزنش تنها عامل بهتر شدنش نیست بلكه اعتقاد دارد ..........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"جابری" متفاوت را در لیگ ببینید

جابر روزبهانی مقابل یائو مینگ چینی

امیدوارم روزی در NBA به حدادی بپیوندم

خودش می‌گوید افزایش 15 كیلویی وزنش تنها عامل بهتر شدنش نیست بلكه اعتقاد دارد در كارهای سرعتی خیلی پیشرفت كرده است. "جابر روزبهانی" سنتر بلند قامت تیم ملی کشورمان در گفتگو با ایسنا می‌گوید: باید جابر جدید را در مسابقات لیگ برتر دید.

وقتی او از تركیب تیم اعزامی به بازیهای المپیك بازماند، تلاشش را برای زنده كردن خاطرات آن جوان 2 متر و22 سانتی متری دو چندان كرد. روزبهانی به عنوان سرمایه‌ بسكتبال ایران و تیم ذوب آهن اصفهان درمورد كیفیت تمریناتش گفت: حدود 3 تا4 هفته است كه تمریناتمان را آغاز كرده‌ایم. در حال حاضر "فرزاد كوهیان" به عنوان مربی جدید كار هدایت تیم را به عهده دارد اما تنها چند بازیكن در تمرینات تیممان حضور دارند.

جابر در جشن قهرمانی تیم ملی

وی دلیل خلوتی تمرینات تیم ذوب‌آهن را حضور بازیكنان این تیم در مسابقات دانشجویان آسیا و همینطور تمرینات تیم بسكتبال جوانان ایران می‌داند و می‌افزاید: گرچه تعداد كم نفرات تیم گاهی تمرینات را به تعطیلی می‌كشاند اما ‌تمرینات من برای بهتر شدن هیچ وقت كم نمی‌شود. درمورد سایر بازیكنان هم نگرانی وجود ندارد چون فكر می‌كنم آنها در جای دیگری مشغول تمرین و بازی هستند بنابراین با ایجاد هماهنگی بین ما و آنها خیلی زود به جریان مسابقات لیگ برتر بازخواهیم گشت.

بازیكن سنتر تیم بسكتبال ذوب‌آهن حضور یك بازیكن خارجی را در این پست برای خودش محرك می‌داند و درمورد "كوهیان" سرمربی جدید تیمش اضافه می‌كند: من چند سال با صادق‌زاده در تیم ذوب‌آهن كار كردم اما به هر حال با یك مربی جدید و یك شیوه جدید كار می‌كنم و امیدوارم بتوانم با كوهیان هم روزهای خوبی را با تیم ذوب آهن بسازیم.

حذف از تركیب تیم ملی بسكتبال خیلی به من كمك كرد !

وی در مورد عملكردش پس از حذف از اردوی تیم ملی بسكتبال تصریح كرد: وقتی من از تركیب تیم ملی بسكتبال حذف شدم، فهمیدم نقاط ضعفی دارم كه باید برطرف كنم. آن موقع از این اتفاق ناراحت نشدم بلكه خیلی خوشحال بودم چون فرصتی داشتم كه به وسیله‌ آن می‌توانستم خیلی بهتر و با كیفیت‌تر بگردم. من از آن به بعد 15 كیلوگرم وزن اضافه كردم و تلاش كردم همزمان در كارهای سرعتی هم بهتر شوم، حالا آماده‌ شروع مسابقات هستم.

روزبهانی در پایان در مورد آرزوی مشابه‌اش با همه‌ بسكتبالیستها برای بازی در NBA گفت: امیدوارم روزی به "حامد حدادی" ملحق شوم، هرچه زودتر.