تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال نوجوانان کشورمان که صعود خود به مسابقات جام جهانی را قطعی کرده است، با پیروزی مقتدرانه مقابل.......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

صعود مقتدرانه نوجوانان به فینال آسیا

صعود مقتدرانه نوجوانان به فینال آسیا

تیم فوتبال نوجوانان کشورمان که صعود خود به مسابقات جام جهانی را قطعی کرده است، با پیروزی مقتدرانه مقابل امارات به فینال مسابقات قهرمانی آسیا راه یافت.

به نقل از مهر ؛ در نخستین دیدار از مرحله نیمه نهایی رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا عصر امروز تیمهای فوتبال نوجوانان ایران و امارات در تاشکند ازبکستان مقابل هم به میدان رفتند که در پایان تیم کشورمان با نتیجه 3 بر صفر حریف خود را شکست داد.

در این دیدار تیم فوتبال نوجوانان کشورمان در طول 90 دقیقه برتر از حریف خود بود و بارها تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفت. پیروزی 3 بر صفر تیم نوجوانان در شرایطی رقم خورد که نیمه اول این بازی صفر بر صفر به پایان رسیده بود. در نیمه دوم بهرام دباغ در دقیقه 60 ، اکبر ایمانی در دقیقه 76 و کاوه رضایی در دقیقه 90 برای کشورمان گل زدند.

بازیکنان تیم نوجوانان امارات که این بازی را با نتیجه سنگینی واگذار کرده بودند در دقایق پایانی رو به خشونت آوردند که نتیجه آن اخراج امیر عبدالله و محمد خلیل از این تیم بود.  همچنین قضاوت این دیدار برعهده "مینگ" از ویتنام بود.

بدین ترتیب تیم فوتبال نوجوانان کشورمان با پیروزی برابر امارات راهی فینال شد و باید برای کسب عنوان قهرمانی آسیا به مصاف یکی از دو تیم کره جنوبی یا ژاپن برود.