تبیان، دستیار زندگی
رئیس دانشگاه پیام نور مرکز تهران از برگزاری دوره نوزدهم فراگیر پیام نور در موسسات خصوصی خبر داد و گفت: قریب به 10 هزار نفر در دوره جدید فراگیر پذیرفته شده اند که این رقم بسیار بالایی است....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اقداماتی در جهت حل مشکلات ثبت نام پذیرفته شدگان فراگیر پیام نور

اقداماتی در جهت حل مشکلات ثبت نام پذیرفته شدگان فراگیر پیام نور

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز تهران از برگزاری دوره نوزدهم فراگیر پیام نور در موسسات خصوصی خبر داد و گفت: قریب به 10 هزار نفر در دوره جدید فراگیر پذیرفته شده اند که این رقم بسیار بالایی است.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز تهران گفت: بعد از ظهر پنج شنبه هفته گذشته به دانشگاه پیام نور مرکز تهران اعلام شد که اسامی پذیرفته شدگان را تحویل بگیرند بنابراین تا موسسات خصوصی نیز در این باره برنامه ریزی کنند طبیعتا ازدحام جمعیت پیش می آید.

وی از جلسه شب گذشته مسئولان پیام نور برای رفع مشکلات ثبت نام تازه پذیرفته شدگان دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: پذیرفته شدگان تا 24 مهر ماه صبر کنند تا دانشگاه پیام نور با موسسات خصوصی مورد تایید دانشگاه رایزنی کند و سپس برنامه ثبت نام بر اساس حروف الفبا در سایت اعلام شود و ثبت نام به تدریج انجام شود.

در حال حاضر موسسات خصوصی زیادی به دانشگاه پیام نور مرکز تهران مراجعه کرده اند و خواستار شده اند که بحث آموزش به آنها واگذار شود. ملاک و معیار دانشگاه پیام نور مرکز تهران این است که کیفیت آموزشی این موسسات بالا باشد و از نظر مالی نیز شهریه ای که از دانشجو می گیرند پائین تر باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز تهران از موسسه واقع در خیابان شاداب (واقع در خیابان استاد نجات اللهی) و خانه کارگر به عنوان دو موسسه ای نام برد که امکان ثبت نام پذیرفته شدگان دوره نوزدهم دانشگاه پیام نور در آنها وجود دارد.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز تهران آخرین فرصتی که در حال حاضر برای ثبت نام پذیرفته شدگان دوره نوزدهم فراگیر پیام نور اعلام شده است را 27 مهر ماه خواند و گفت: احتمال تمدید مهلت ثبت نام وجود دارد و زمان بندی طوری در نظر گرفته می شود که همه قبول شدگان موفق به ثبت نام شوند.

گرد آورنده: خانم قزل