تبیان، دستیار زندگی
تیم والیبال نوجوانان ایران در نخستین دیدار خود از چارچوب هفتمین دوره رقابتهای والیبال قهرمانی پسر نوجوانان آسیا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قهرمان جهان با پیروزی آغاز کرد

برتری نوجوانان والیبالیست ایران برابر ژاپن

والیبال نوجوانان

تیم والیبال نوجوانان ایران در نخستین دیدار خود از چارچوب هفتمین دوره رقابتهای والیبال قهرمانی پسر نوجوانان آسیا و انتخابی جهان با نتیجه سه بر یک ژاپن را از پیش رو برداشت.

به نقل از ایرنا، تیم ایران در این دیدار که عصر روز سه شنبه برگزار شد، در گیم های اول ،سوم و چهارم به ترتیب با نتایج (25 بر 21)، (26 بر 24) و (25 بر 21) ژاپن را مغلوب کرد و در تنها در گیم دوم با نتیجه (25 بر 17) بازی را به حریف واگذار کرد. ایران در این دیدار با تركیب افزون، غفور، فائزی، پورفیاضی، باقرپور، تاروردی و حسینی (لیبرو) در برابر تیم ژاپن قرار گرفت.

هفتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور 12 تیم در کلمبو پایتخت سریلانکا برگزار می شود که تیم والیبال نوجوانان ایران در گروه دوم این رقابتها با ژاپن، هندوستان، قزاقستان، تایلند و کویت قرار دارد. 3 تیم برتر این مسابقات جواز حضور در مسابقات جهانی ایتالیا را کسب می کنند.

4 تیم برتر گروه اول و 4 تیم برتر گروه دوم جواز حضور در مرحله دوم این رقابتها را که بصورت حذفی برگزار می شود، کسب می کنند. در مرحله سوم این مسابقات 4 تیم برتر به صورت ضربدری با یکدیگر بازی می کنند و تیم های برنده راهی فینال و بازنده راهی دیدار رده بندی می شوند. سایر تیم ها نیز برای کسب عناوین پنجم تا یازدهم با هم رقابت می کنند.

در ادامه مرحله گروهی این مسابقات نوجوانان کشورمان ساعت 11 امروز به وقت تهران مقابل تیم تایلند قرار می گیرد.

تیم ملی والیبال نوجوانان كشورمان در دهمین دوره مسابقات جهانی نوجوانان والیبال که شهریورماه سال گذشته در مكزیك برگزار شد، عنوان قهرمانی جهان را از آن خود کرده بود.