تبیان، دستیار زندگی
تیم ملی فوتسال ایران در شرایطی با کسب تساوی برابر ایتالیا از صعود به جمع چهار تیم برتر جهان بازماند که تا فاصله یک...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

وداع باشکوه فوتسال با جام جهانی

فوتسال

تیم ملی فوتسال ایران در شرایطی با کسب تساوی برابر ایتالیا از صعود به جمع چهار تیم برتر جهان بازماند که تا فاصله یک دقیقه مانده به پایان بازی از حریف خود پیش بود.

به نقل از مهر، این دیدار که آخرین بازی تیم کشورمان در گروه E مرحله دوم جام جهانی بود از ساعت 17(به وقت تهران) در سالن "نیلسن نلسن" شهر ریودوژانیرو برزیل و به قضاوت " اسکات کیدسون " از اتریش برگزار شد و تیم فوتسال کشورمان برابر تیم ایتالیا نایب قهرمان جهان به نتیجه مساوی 5 بر 5 رضایت داد.

مسعود دانشور(11 و 36)، ابراهیم مسعودی(13)، محمد هاشم زاده(26) و علی اصغر حسن زاده(38) برای تیم فوتسال ایران گلزنی کردند. همچنین گرانا(1 و 9)،  نورا(14)، فابیانو(31) و برتونی(40) گل های تیم ایتالیا را به ثمر رساندند. ضمن اینکه در دقیقه 10 این دیدار، داور مسابقه به آسیس بازیکن ایتالیا کارت زرد نشان داد.

نظری

تیم فوتسال ایران در شرایطی با رقابتهای جام جهانی خداحافظی کرد که در این دوره از مسابقات پس از 8 سال موفق به حضور در مرحله دوم شد و تا آخرین ثانیه های دیدار برابر ایتالیا نیز مجوز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کرده بود اما در یک دقیقه پایانی گل تساوی را دریافت کرد تا به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به ایتالیا از دور مسابقات حذف شود.

تیم ملی فوتسال کشورمان با عملکرد که در جام جهانی داشت تحصین همگان را برانگیخت و با یک تساوی که می توان آنرا به تلخ ترین تساوی فوتسال دنیا تعبیر کرد در عین شایستگی حذف شد.

در دیگر دیدار این گروه برزیل 5 بر 3 از سد اوکراین گذشت تا به عنوان تیم برتر گروه E راهی مرحله بعد شود. در گروه F هم اسپانیا با برتری 4 بر یک مقابل پاراگوئه و روسیه هم با کسب یک امتیاز از آرژانتین راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

در دیدارهای مرحله نهایی این رقابت ها تیم برزیل به دیدار روسیه می رود و اسپانیا هم برابر ایتالیا به میدان خواهد رفت.