تبیان، دستیار زندگی
انجمن ناشران دانشگاهی امسال با 300 عنوان كتاب جدید از 100 ناشر دولتی و خصوصی در نمایشگاه فرانكفورت حضور دارد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برنامه‌هاي انجمن ناشران دانشگاهي در نمايشگاه فرانكفورت

برنامه‌های انجمن ناشران دانشگاهی در نمایشگاه فرانكفورت

انجمن ناشران دانشگاهي امسال با 300 عنوان كتاب جديد از 100 ناشر دولتي و خصوصي در نمايشگاه فرانكفورت حضور دارد.

محمدرضا حاتمي، مدير انجمن ناشران دانشگاهي در گفت‌وگو با  خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، با اعلام اين خبر اظهار داشت: اين كتاب‌ها در موضوعات مختلف و زمينه‌هاي متنوعي انتخاب شده‌ كه بيشتر آن‌ها كتاب‌هاي علوم انساني و علوم نظري مربوط به سه سال اخيرند.

وي ادامه داد: خلاصه معرفي تمام كتاب‌ها به دو زبان انگليسي و فارسي، همراه لوح فشرده اين مطالب به منظور دسترسي آسان مخاطبان به كتاب‌هاي فارسي زبان تهيه شده است.

حاتمي با بيان اين‌كه انجمن در بخشي از غرفه‌ ايران در اين نمايشگاه حضوري فعال و موثر خواهد داشت، گفت: در مدت 5 روز برپايي نمايشگاه، اين انجمن برنامه‌هاي ويژه‌اي براي جذب بازديدكنندگان از غرفه ايران پيش‌بيني كرده است.

وي با اشاره به بخش «نگاه ويژه» در برنامه‌هاي انجمن، توضيح داد: در اين بخش، اسناد علمي و تاريخي مربوط به خليج فارس تهيه شده كه به صورت فيلم و بروشور در اختيار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

مديرمسوول انجمن ناشران دانشگاهي افزود: همچنين با توجه به اين‌كه ايران يكي از بزرگ‌ترين ميادين نفتي جهان را در اختيار دارد، اسناد، مدارك و تصاوير مربوط به كشف نفت در ايران، اولين پالايشگاه و ... نيز به عنوان ديگر برنامه جنبي اين انجمن خواهد بود.

نمايشگاه كتاب فرانكفورت 15 تا 19 اكتبر (24 تا 28 مهر) با حضور ۷۴۰۰‬ناشر و عرضه‌كننده كتاب از ‪۱۰۸‬كشور جهان در آلمان برگزار مي‌شود.