تبیان، دستیار زندگی
صراف داد استقلال تهران از شركت در تورنمنت چهارجانبه جام صلح و دوستی اصفهان انصراف داد. علت اتخاذ این تصمیم تغییر در برنامه تمرینی آبی پوشان عنوان شده است. بر اساس برنامه جدید، اردوی شبانه روزی استقلالی ها از 24 مردادماه تا 4...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استقلال از جام صلح و دوستی انصراف داد


استقلال تهران از شركت در تورنمنت چهارجانبه جام صلح و دوستی اصفهان انصراف داد. علت اتخاذ این تصمیم تغییر در برنامه تمرینی آبی پوشان عنوان شده است.

بر اساس برنامه جدید، اردوی شبانه روزی استقلالی ها از 24 مردادماه تا 4 شهریورماه به طول می انجامد. در نتیجه مجال كافی برای حضور در تورنمنت مذكور برای آبی پوشان نخواهد بود. این در حالی است كه شاگردان قلعه نوعی در جام اتحادیه باشگاههای كشور كه از 9 شهریورماه استارت می خورد، شركت خواهند كرد تا آمادگی و هماهنگی بازیكنان استقلال در آستانه شروع لیگ برتر به حد ایده آل و مطلوبی افزایش یاید.

اكبرپور هم توافق مالی كرد، هم تمرین

سیاوش اكبرپورمهاجم فصل گذشته تیم فجر سپاسی شیراز كه با كش و قوس های فراوان به جمع آبی پوشان پایتخت پیوست، روز گذشته به همراه مدیربرنامه هایش راهی دفترباشگاه استقلال شد و قرارداد 4 نسخه ای را امضا كرد و با مسئولان این تیم به توافق مالی رسید. وی كه تا دیروز در تمرینات استقلال شركت نكرده بود از روز گذشته با حضور در محل تمرین استقلال خود را به مربیان این تیم معرفی كرد.

گفتنی است به دلیل اینكه اكبرپور سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی امید را دارد استقلالی ها قصد دارند او را هم ردیف بازیكنان درجه یك تیم قرار دهند و حتی مسئولان باشگاه نیز قرارداد مالی اكبرپور را بر همین اساس تنظیم كرده اند، البته شرط قرار گرفتن این مهاجم در ردیف بازیكنان درجه یك استقلال، عملكرد مثبتش در تمرینات آبی پوشان است.

مدافع ملی پوش در استقلال

با اینكه ستار زارع مدافع ملی پوش تیم برق شیراز به همراه تیم ملی در چین به سر می برد اما مسئولان چند باشگاه لیگ برتری از جمله استقلال تهران در حال مذاكره و رایزنی با مسئولان باشگاه برق هستند تا مقدمات حضور این بازیكن جوان را در تیم خود فراهم كنند. گویا استقلالی ها قبل از سفر تیم ملی به چین ضمن تماس با زارع و مسئولان برق صحبت های مقدماتی را انجام دادند و در غیاب مدافع ملی پوش برق نیز مذاكرات خود را برقی ها پیگیری كرده و به توافقات خوبی هم رسیدند. زارع كه چند ماه دیگر از قراردادش با نارنجی پوشان باقی است، از تیم های سپاهان و پرسپولیس نیز پیشنهاد دارد اما به نظر می رسد ستار به استقلال نزدیك تر از دیگر رقباست.

استقلال در سكوت یارگیری می كند!

به رغم شروع فصل نقل و انتقالات بازیكنان به نظر می رسد مسئولان باشگاه استقلال به مانند سالهای گذشته فعالیت و تحرك چندانی برای جذب بازیكن جدید ندارند. این در حالی است كه تعدادی از بازیكنان مطرح و كلیدی این تیم با اتمام قراردادشان تمایلی برای تمدید قرار داد با استقلال ندارند. اما یكی از نزدیكان باشگاه استقلال با اشاره به فعالیت و رایزنی های گسترده اما آرام مسئولان باشگاه برای جذب بازیكنان موردنظر تأكید كرد، استقلال با پیش گرفتن سیاست سكوت و دوری از جنجال یكی از موفق ترین باشگاه ها در فصل نقل وانتقالات خواهد بود.

خذیراوی با استقلال سفید امضاء كرد

مجاهد خذیراوی صبح سه شنبه و قبل از تشكیل نشست فنی آبی پوشان در باشگاه استقلال حاضر و قرارداد سفیدی را به امضاء رساند. این قرارداد به مدت 3 سال تنظیم و به ثبت رسیده است. این در حالی است كه برادر كوچكتر مجاهد، احمد خذیراوی كه سال گذشته در عضویت تیم امید استقلال بود، در آستانه عقد قراداد با فجرسپاسی شیراز است. آنطور كه از شواهد و قرائن امر برمی آید با توجه به اعتقاد ویژه قلعه نوعی به خذیراوی این بازیكن چپ پا و تكنیكی یكی از مهره های مؤثر و كلیدی استقلال خواهد بود.

سخنگوی باشگاه استقلال تهران:

یك تیم صنعتی سقف قراردادها را بالا می برد


نقل و انتقالات باشگاه استقلال و متعاقب آن جنجال هایی كه اخیرا پیرامون داود سید عباسی و سایر مسائل در این تیم پیدا شده ما را بر آن داشت تا با یك مقام رسمی در این باشگاه صحبت كنیم.

كامران منزوی سخنگو و معاونت فنی استقلال در خصوص اتفاقات اخیر استقلال گفت : دوست نداریم در خصوص یك بازیكن توضیحات زیادی بدهیم اما مسائلی است كه باید روشن شود.

داود سید عباسی در استقلال بدل به یك بازیكن بزرگ شد بنابراین استقلال نباید تاوان این بزرگی را بدهد.

متاسفانه چندی پیش بدعتی از سوی یكی از باشگاه های صنعتی گذاشته شد كه اثرات مخرب آن در حال حاضر گریبان اكثر تیم ها را گرفته است.

قیمت بازیكنان از متوسط 30 الی 40 میلیون به چندین برابر افزایش یافته است و مسائلی از قبیل بازیكن آزاد و قیمت آن نیز از آن زمان باب شد.

منزوی در ادامه می افزاید: عنوان شده كه ما به نیكبخت 240 میلیون برای دو سال پرداخته ایم در صورتیكه رقم مورد توافق بسیار پایین تر از این رقم هاست.

ضمن اینكه این بازیكن در حال حاضر مطالباتی از باشگاه دارد و در گروه بندی جزو بازیكنان ممتاز ماست و از همه مهمتر سرمایه باشگاه محسوب می شود.

شما ببینید اكبرپور با مبلغی رضایتنامه اش صادر شد كه این پول در تیم فجر به طول یقین به كارهای سازندگی اختصاص خواهد یافت.

پولی كه به عنوان ترانسفر بین باشگاه ها رد و بدل می شود در نهایت به تقویت بنیه باشگاه ها منجر می شود.

وی در ادامه افزود : سیاست باشگاه استقلال پرداخت نرخ های بالا نیست، متاسفانه در این چند ساله سعی شد قداست دو باشگاه پرطرفدار پرسپولیس و استقلال را از بین ببرند اما نتیجه اش این می شود كه در دیدار ایران و عمان شاهد بودید.

هنوز استعداد فوتبال در كشور ما فراوان است و بازیكنان بیشماری هستند كه دوست دارند در استقلال تبدیل به بازیكنان بزرگ بشوند و ما نیز براین اعتقادیم كه بازیكنان در استقلال بزرگ می شود.

بنابراین از توان ما خارج است كه به بازیكنی بیشتر از درجه بندی باشگاه پول بدهیم.

منزوی در پایان راجع به وضعیت محمد خرمگاه نیز خاطر نشان می سازد: فعلا با این مدافع صحبت نكرده ایم ، به طور قطع ایشان نیز یكی از بازیكنان وفادار و بزرگتر استقلال است و خارج از درجه بندی مبلغ دیگری به ایشان پرداخت نخواهد شد.