تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران با تقدیر از عملکرد غیرتمندانه شاگردانش در دیدار با سوریه گفت: بازیکنان....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گفتگوی تبیان با سرمربی تیم نوجوانان:

شاگردانم حماسه حسین فهمیده را تکرار کردند

علی دوستی

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران با تقدیر از عملکرد غیرتمندانه شاگردانش در دیدار با سوریه گفت: بازیکنان نوجوان ایران حسین فهمیده هایی بودند که برای بالابردن پرچم پرافتخار کشورشان برابر سوریه از جان مایه گذاشتند.

علی دوستی پس از صعود تیم فوتبال نوجوانان ایران به رقابت های جام جهانی نوجوانان در گفتگو با بخش ورزشی تبیان گفت: این موفقیت حاصل تلاش تمام مربیانی است که در این سالها در اقصی نقاط کشور برای پرورش این بازیکنان زحمت کشیده اند و نخستین گام ها را برای صعود تیم ایران به جام جهانی و سربلندی فوتبال کشورمان برداشته اند.

وی افزود: باید از خانواده های بازیکنانم هم تشکر کنم که چنین جوانان باغیرتی را پرورش داده اند. جوانانی که مانند شهید حسین فهمیده- نه به اندازه و ارزش حرکت آن شهید بزرگوار- برای موفقیت تیم ملی و سرفرازی پرچم پرافتخار کشورمان در این میدان سخت از جان مایه گذاشتند و با غیرت مثالزدنی خود، زمینه خوشحالی مردم عزیز ایران را فراهم کردند.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران همچنین تاکید کرد: با توجه به شکست تیم ایران برابر سوریه در رقابت های غرب آسیا، بازیکنانم مصمم بودند تا ضمن گرفتن انتقام از این تیم، جواز حضور به جام جهانی را کسب کنند که لطف خدا شامل حال ما شد و توانستیم به این افتخار بزرگ دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه در بازی مرگ و زندگی پیروز شدیم، در خصوص دیدار آینده این تیم برابر امارات اظهار داشت: مطمئن بازیکنان ما می توانند با ارائه یک بازی قدرتمند در آن دیدار به فینال صعود کرده و در نهایت با جام قهرمانی به ایران بازگردند.

دوستی در پایان گفت: آرزو می کنیم ابتدا تیم فوتسال برابر ایتالیا پیروز شود و سپس تیم ملی بزرگسالان هم از سد کره شمالی عبور کند تا مردم ایران بیش از گذشته از موفقیت تیم های ورزشی خود خوشحال شوند.