تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتسال ایران در دومین دیدارش از مرحله دوم مسابقات جام جهانی فوتسال برابر تیم اوکراین به یک پیروزی ارزشمند دست...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فوتسال یک گام تا افتخاری بزرگ

محمد طاهری

تیم فوتسال ایران در دومین دیدارش از مرحله دوم مسابقات جام جهانی فوتسال برابر تیم اوکراین به یک پیروزی ارزشمند دست یافت تا شاگردان حسین شمس در یک قدمی حضور در جمع 4 تیم برتر جهان قرار بگیرند.

به نقل از مهر، روز دوم از مرحله دوم رقابت های فوتسال جام جهانی 2008 برزیل عصر روز یکشنبه با برگزاری 2 دیدار از گروه E این مسابقات پیگیری شد که در یکی از این دیدارها تیم ایران موفق شد برابر اوکراین به پیروزی 5 بر 4 دست یابد.

در این دیدار که در سالن "ماراکانازینیو" شهر ریودوژانیرو برزیل و به قضاوت اسلام خان از موزامبیک برگزار شد، وحید شمسایی(10 و 13 - هر دو گل از روی نقطه پنالتی)، محمد طاهری(15 و 19- نقطه پنالتی دوم) و فیلیپی اف(11- گل به خودی) برای ایران گلزنی کردند. ماکایف(6 و37)، چپورنیوک(9) و خورسوف(16) هم گل های اوکراین را به ثمر رساندند.

ضمن اینکه در دقیقه 11 این دیدار، داور مسابقه به وحید شمسایی کارت زرد نشان داد تا وی دو اخطاره شده و دیدار بعدی تیم ایران برابر ایتالیا را از دست دهد. محمد کشاورز هم که در دقیقه 19 این دیدار از داور کارت زرد گرفته بود، در دقیقه 37 هم کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد تا وی هم دومین غایب بزرگ ایران برابر ایتالیا باشد.

وحید شمسایی

همچنین ابراهیم مسعودی از ایران و فیلیپی اف، لگچانوف، ایوانیاک، سیلچنکو و روگاچوف از تیم اوکراین دیگر بازیکنان اخطاری ایران در این مسابقه بودند. در این دیدار وحید شمسایی از تیم فوتسال ایران در دقیقه 14 و لگچانوف از تیم فوتسال اوکراین در دقایق 19 و 37 موقعیت خود از روی نقطه پنالتی دوم را از دست دادند.

در دیگر دیدار این گروه تیم فوتبال برزیل موفق شد با نتیجه 3 بر صفر از سد ایتالیا عبور کند. شوماخر(12)، لنیسیو(14) و آری (30) گلهای تیم میزبان این رقابت ها را در این دیدار به ثمر رساندند.

با نتایج بدست آمده در این گروه تیم فوتسال برزیل میزبان مسابقات با 6 امتیاز صدرنشین است. ایتالیا با 3 امتیاز و تفاضل گل 1+ در رده دوم قرار گرفته و تیم ایران با همین امتیاز و تفاضل گل صفر جایگاه سوم گروه را به خود اختصاص داد. اوکراین هم بدون امتیاز در قعر جدول این گروه قرار دارد.

در ادامه دیدارهای گروه E رقابت های فوتسال جام جهانی 2008 برزیل روز سه شنبه شاگردان حسین شمس برابر ایتالیا به میدان می روند که برای صعود به مرحله بعد باید در آن دیدار پیروز شوند. همچنین برزیل در دیداری تشریفاتی با اوکراین دیدار می کند.