تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال نوجوانان ایران با پیروزی برابر همتای سوری خود به عنوان دومین تیم آسیا جواز حضور در مسابقات.....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نوجوانان ایرانی جهانی شدند

قهرمان مقتدرانه نوجوانان در روسیه

تیم فوتبال نوجوانان ایران با پیروزی مقابل همتای سوری خود به عنوان دومین تیم آسیا جواز حضور در مسابقات جام جهانی 2009 نوجوانان نیجریه را بدست آوردند.

به گزارش گروه ورزشی تبیان؛ در دومین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای قهرمانی نوجوانان آسیا عصر امروز تیمهای فوتبال نوجوانان ایران و سوریه در تاشکند ازبکستان برابر هم به میدان رفتند که در  پایان این دیدار شاگردان علی دوستی با پیروزی 2 بر صفر  برای دومین بار جواز حضور در رقابتهای فوتبال جام جهانی نوجوانان را به دست آورد.

تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در این مسابقه با تركیب؛ ایمان صادقی، علی گودرزی بهرام دباغ (66- علی حیدری) ، حسین گوهری، ایمان شیرازی، مهران گلبرگ، صادق پورمحمددوست، افشین اسماعیل زاده، اكبر ایمانی، پیام صادقیان و كاوه رضایی به میدان رفت.

در نیمه اول هر دو تیم ایران و سوریه بازی نسبتا پایاپایی را به نمایش گذاشتند و بیشتر یكدیگر را محك زدند. هر دو تیم صاحب چندین موقعیت گلزنی شدند كه هیچ‌كدام نتوانستند به خوبی از آن استفاده كنند و این نیمه با حساب صفر بر صفر مساوی به پایان یافت.

در این دیدار حساس کاوه رضایی (79 و 90) گل های تیم فوتبال نوجوانان ایران را به ثمر رساند. ضمن اینکه گل دوم ایران در شرایطی بدست آمد که سفیدپوشان کشورمان از دقیقه 85 و به دلیل اخراج ایمان شیرازی با 10 بازیکن به بازی ادامه

می دادند.

ملی پوشان نوجوان کشورمان با پیروزی در این دیدار حساس پس از 8 سال جواز حضور در مسابقات جام جهانی نوجوانان را کسب کردند. گفتنی است که پیش از این تیم نوجوانان امارات با شکست استرالیا جهانی شده بود.