تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به برخی حاشیه سازیهایی که برای وی صورت گرفته است گفت: متاسفانه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قلعه نویی:با من مشکل دارند نه استقلال

استقلال، امیر قلعه نویی

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به برخی حاشیه سازیهایی که برای وی صورت گرفته است گفت: متاسفانه برخی ها در هفته های گذشته نشان داده اند با امیر قلعه نویی مشکل دارند نه با استقلال.

امیر قلعه نویی در گفتگو با مهر ضمن بیان این مطلب به انتخاب بازیکنان این تیم برای حضور در تیم ملی اشاره کرد و گفت: انتخاب بازیکن حق سرمربی است و هیچکس نمی تواند به کادر تیم ملی خرده بگیرد که چه بازیکنی را دعوت کند و چرا فلان بازیکن را دعوت نکرده است.

وی به آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال پس از چند پیروزی اخیر اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: بازیکنان ما به خودباروی که باید رسیده باشند رسیده اند و شما می بینید که ما بازی به بازی بهتر می شویم. استقلال شرایط خاص خودش را دارد و بازیکنانی هم که باید در این تیم بازی کنند شرایط خاصی دارند.

مظلومی جانشین قلعه نویی در مس

سرمربی تیم فوتبال استقلال با انتقاد از برخی حاشیه سازیها اظهار داشت: متاسفانه یک عده مدام از من ایراد می گیرند. تیم من چه ببرد چه ببازد مورد انتقاد است. نمی دانم باختن من ایراد داد یا بردن تیمم. زیاد گل می زنیم ایراد می گیرند، کم گل می زنیم ایراد می گیرند. من فکر می کنم یک عده با امیر قلعه نویی مشکل دارند نه با استقلال.

وی به غیبتش در دو نشست خبری پس از دیدارهای استقلال اشاره و اضافه کرد: بین کادر فنی ما نفر اول و دومی وجود ندارد و ما همه یک گروه هستیم. وقتی آقای مرفاوی می آید و صحبت می کند انگار من صحبت می کنم. البته در بازی اخر که به سالن نیامدم به خاطر قراری بود که با امیدوار رضایی داشتم و مجبور بودم ورزشگاه را زود ترک کنم.

قلعه نویی بازهم به حاشیه سازی برخی مخالفانش اشاره و تصریح کرد: متاسفانه برخی ها مدام به ارنج تیم استقلال ایراد می گیرند. اینها با من مشکل دارند و هر ترکیبی را که برای تیمم انتخاب می کنم ایراد می گیرند. مدام ایراد می گیرند که سیستم و روش بازی استقلال منسوخ شده است اما ظاهرا  نمی بینند که ما با همین روش منسوخ شده در سه بازی 14 گل زده ایم!

امیر قلعه نویی

وی به دیدار تیمش برابر برق شیراز اشاره کرد و افزود: بازی بسیار سختی است. آقای عباسی تیم بسیار خوبی درست کرده است. برق شیراز تیم جنگنده ای است. مطمئنا تماشاگران بازی بسیار جذابی را روز جمعه خواهند دید.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در به ماجرای کناره گیری کریمی از تیم ملی اشاره کرد و تصریح کرد: اعتقاد دارم که علی زود خداحافظی کرد. وی یک سال شاگرد من بود و بسیار بازیکن خوب و منظمی بود. تعجب می کنم که چرا وی از تیم ملی خداحافظی کرد اما اعتقاد دارم باید ببینیم چه مسائلی پیش آمده که علی به این زودی از تیم ملی خداحافظی کرد.

قلعه نویی در پایان به اشاره به موفقیت های اخیر تیم ملی فوتسال کشورمان در مسابقات جام جهانی گفت: از این موفقیت ها بسیار خوشحال شدم. به جرات می توانم بگویم فوتسال ایران جزو چهار تیم برتر دنیاست و بسیار خوب عمل کرده است و امیدوارم در دیدارهای آینده هم به نتایج قابل قبولی دست پیدا کند.