تبیان، دستیار زندگی
ی آیند تورنمنت شش جانبه فوتسال اواخر شهریور ماه در تهران برگزار می شود. مسئولان كمیته فوتسال طی رایزنی هایی در حال تدارك برگزاری تورنمنت شش جانبه در ایران هستند. این مسابقات قرار است در تهران برگزار شود و تیم های حاضر در آن ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تورنمنت شش جانبه فوتسال؛

تیم های بزرگ به تهران می آیند

تورنمنت شش جانبه فوتسال اواخر شهریور ماه در تهران برگزار می شود.

مسئولان كمیته فوتسال طی رایزنی هایی در حال تدارك برگزاری تورنمنت شش جانبه در ایران هستند.

این مسابقات قرار است در تهران برگزار شود و تیم های حاضر در آن از كشورهای آمریكای جنوبی، اروپا و آسیا دعوت می شوند.

تا به حال طی رایزنی های صورت گرفته تیم های ایتالیا، آرژانتین، بلژیك، اسپانیا، ژاپن و تایلند آمادگی خود را برای حضور در این تورنمنت اعلام كرده اند و كمیته فوتسال در حال گزینش كردن تیم ها برای این تورنمنت است.

طی حكمی از سوی منوچهر منطقی مدیرعامل شركت ایران خودرو؛

«ناصر شهسواری» به عنوان مدیر عامل جدید باشگاه پیكان منصوب شد

موسسه‌ی فرهنگی ورزشی ایران خودرو طی ارسال نمابری ، ناصر شهسواری رییس سازمان فوتبال باشگاه پیكان را رسما به عنوان مدیر عامل جدید این باشگاه معرفی كرد.

متن كامل این نمابر كه از سوی منوچهر منطقی مدیرعامل شركت ایران خودرو صادر شده، به شرح ذیل است:

جناب آقای ناصر شهسواری

با سلام، با توجه به لیاقت و شایستگی‌های جنابعالی و همچنین مصوبه‌ی هیات مدیره، مورخ ‌٣٠/٤/١٣٨٣ موسسه فرهنگی ورزشی ایران خودرو، به موجب این حكم به عنوان مدیر عامل موسسه‌ی فوق‌الذكر منصوب می‌شوید.

امید است، با اتكال به خداوند متعال ضمن رعایت قوانین و مقررات جاری كشور و اختیارات حاصل از اساسنامه و قانون تجارت، همراه با سایر اعضای هیات مدیره نسبت به ارتقا و بهبود كیفیت امور، بهره‌وری منابع در چارچوب برنامه و بودجه و استفاده‌ی متناسب از امكانات در جهت تحول و نوین سازی زمینه‌های فرهنگی ـ ورزشی گروه صنعتی ایران خودرو، اهتمام و مساعی لازم را مبذول فرمایید.

توفیق جنابعالی را در پیشبرد اهداف این موسسه، از خداوند متعال مسالت دارم.