تبیان، دستیار زندگی
تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار از مرحله دوم رقابت های جام جهانی فوتسال برابر تیم قدرتمند برزیل تنها با...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

افتخار آمیزترین شکست فوتسال

شکست آبرومندانه ایران در برابر برزیل

تیم ملی فوتسال ایران در نخستین دیدار از مرحله دوم رقابت های جام جهانی فوتسال برابر تیم قدرتمند برزیل تنها با اختلاف یك گل شكست خورد.

به گزارش گروه ورزشی تبیان، در این دیدار كه عصر روز شنبه در سالن ماراکانا شهر ریودوژانیرو و با قضاوت ایوان شابانوف از روسیه برگزار شد، ملی پوشان ایران با ارائه عملكردی قابل قبول، با نتیجه یک بر صفر مغلوب برزیل شدند.

تك گل بازی در دقیقه سوم توسط "شوماخر" بازیكن برزیل به ثمر رسید. این بازیكن همراه با وحید شمسایی از ایران تنها اخطاری‌های میدان نیز بودند.

شکست آبرومندانه ایران در برابر برزیل

مصطفی نظری دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران در این دیدار با درخششی خیره كننده بارها مانع از فروپاشی دروازه تیم ملی شد. ملی‌پوشان داخل سالن ایران در دیداری نزدیك توانستند برابر برزیل قهرمان سه دوره جام جهانی فوتسال با ارائه یك بازی منطقی و فشرده به نتیجه‌ی دلخواه خود دست یابند.

دفاع فشرده در نیمه خودی و استفاده از ضد حمله‌ها تاكتیك حسین شمس سرمربی تیم ملی فوتسال ایران برای دیدار برابر برزیل بود.

شکست آبرومندانه ایران در برابر برزیل

تیم ملی فوتسال ایران در حالی به این نتیجه دست یافتند كه برزیل در دیدارهای مرحله اول تمامی حریفان خود را با اختلاف گل بالا شكست داد.

شاگردان حسین شمس در این دیدار همان طور كه باید و انتظار می‌رفت به میدان فرستاده شد و توانست نمایش قابل قبولی را از خود به اجرا بگذارد.

این تیم یكشنبه (فردا) در دومین دیدار خود در این مرحله از مسابقات برابر اوکراین صف آرایی می کند و سپس روز سه‌شنبه در آخرین دیدار این مرحله با ایتالیا روبرو خواهد شد.