تبیان، دستیار زندگی
ن دوچرخه سوار جهان در ارتفاع 3 هزار و 792 متری روزنامه‌ی Shanghai Dailyدر گزارش ویژه‌ای به ركورد بی‌نظیر قادر میزبانی دوچرخه‌سوار كوهستان ایرانی اشاره كرده است. در این گزارش آمده است:« قادر میزبانی از ایران، نام خود را در كتا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نام قادر میزبانی در كتاب ركوردها؛

نخستین دوچرخه سوار جهان در ارتفاع 3 هزار و 792 متری

روزنامه‌ی Shanghai Dailyدر گزارش ویژه‌ای به ركورد بی‌نظیر قادر میزبانی دوچرخه‌سوار كوهستان ایرانی اشاره كرده است.

در این گزارش آمده است:« قادر میزبانی از ایران، نام خود را در كتاب ركوردها جاودانه كرد. این دوچرخه‌سوار نخستین ورزشكاری است كه در ارتفاع 3 هزار و 792 متری ركاب زده است.

میزبانی نخستین دوچرخه‌سواری است كه در منطقه‌یTour de Qinghai Lake این ركورد را ثبت كرده است. این دوچرخه‌سوار در این رقابت‌ها می‌كوشید تا توانایی‌های خود را نشان دهد. بیشترین ارتفاع در این منطقه 3 هزار و 792 متر و كمترین ارتفاع 2200 متر است. این بالاترین سطح ارتفاع رقابت‌های دوچرخه‌سواری در جهان است.

«لین ون چین» مدیر تیم «میزبانی» در این باره به خبرگزاری «شین هوا» گفت:« این ورزشكار تنها برای پوشیدن پیراهن قرمز بازنگشته است. او به پیراهن زرد چشم دوخته است، اما متاسفانه «میزبانی» در مراحل ابتدایی عملكرد خوبی نداشت. اما این دوچرخه‌سوار كوهستان توانمندی بالایی دارد.»

این دوچرخه‌سوار ایرانی ابتدای سال، در رقابت‌هایTour de Langkwai در آسیا قهرمان شده بود و در رقابت‌هایTour de Turkey در جایگاه سوم ایستاد.