تبیان، دستیار زندگی
ثبت‌نام آزمون کارشناسی ناپیوسته سال 87 دانشگاه آزاد اسلامی از 15 مهر آغاز شد.ثبت نام دوره کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان روز یکشنبه 28 مهر ماه ادامه دارد....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ثبت نام کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد آغازشد

ثبت نام کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد آغازشد

ثبت‌نام آزمون کارشناسی ناپیوسته سال 87 دانشگاه آزاد اسلامی از 15 مهر آغاز شد.

ثبت نام دوره کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان روز یکشنبه 28 مهر ماه ادامه دارد.

توزیع کارت آزمون در روزهای 24 الی 26 آذر ماه 1387 انجام می شود. آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی روز جمعه 29 آذر ماه سال جاری در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود.

اعلام نتایج این آزمون نیز درهفته آخر دی ماه اعلام خواهد شد.

داوطلبان لازم است با مراجعه به یکی از دفاتر پستی با پرداخت مبلغ 98 هزار ریال یک جلد دفترچه راهنمای آزمون و یک قطعه کارت اعتباری ثبت نام را دریافت کرده و نسبت به ثبت نام خود از طریق سایت www.AZMOON.org اقدام کنند. هر داوطلب با توجه به علاقه خود و با رعایت تذکرات ذیل و جنس پذیرش و قید بومی تنها مجاز به انتخاب یک رشته تحصیلی برای شرکت در این آزمون است.

دارندگان مدارک کاردانی پیوسته و کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی که با دیپلم سه ساله وارد دوره کاردانی دانشگاه مزبور شده اند، برای شرکت در آزمون کارشناسی ناپیوسته تنها می توانند یکی از رشته های متجانس با عنوان مدرک کاردانی خود را انتخاب کنند.

کلیه پذیرفته شدگان باید در زمان ثبت نام، گواهی فراغت از تحصیل و تأییدیه مدرک کاردانی خود را به واحد مربوطه تحویل دهند. ریزنمرات دروس دوره کاردانی نیز باید حداکثر دو ماه بعد از ثبت نام به واحد دانشگاهی مربوط ارائه شود.

با توجه به مقررات آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی انتقال و جابجایی دانشجویان در این مقطع تحصیلی ممنوع است. طول مدت تحصیل نیز در دوره کارشناسی ناپیوسته به طور معمول 2 سال بوده که حداکثر تا 3 سال برای رشته های غیرآموزشی و 4 سال برای رشته های آموزشی قابل تمدید است.

مدت تحصیل در این دوره برای افراد مشمول خدمت وظیفه عمومی نباید از سه سال تجاوز کند.

گرد آورنده: خانم قزل