تبیان، دستیار زندگی
دبیرخانه جشنواره سراسری طنز مکتوب مهلت ارسال آثار به این جشنواره را تا 20 مهرماه تمدید کرد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تمدید مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره سراسری طنز مکتوب

   تمدید مهلت، ارسال آثار، سومین جشنواره سراسری، طنز مکتوب

دبیرخانه جشنواره سراسری طنز مکتوب مهلت ارسال آثار به این جشنواره را تا 20 مهرماه تمدید کرد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، علیرضا گیلان‌پور دبیر اجرایی سومین جشنواره سراسری طنز مکتوب اعلام کرد: تاکنون در رشته شعر 350 اثر، نثر 350 اثر، داستان کوتاه 180 اثر و فیلمنامه کوتاه 55 اثر به دبیرخانه رسیده است.

وی افزود: سومین جشنواره سراسری طنز مکتوب در رشته‌های شعر، نثر، داستان کوتاه، فیلمنامه کوتاه در دو بخش آزاد و ویژه( با موضوع تروریسم) برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند در هر یک از رشته‌های شعر، نثر، داستان کوتاه حداقل سه اثر و در رشته فیلمنامه کوتاه نیز دو اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

علیرضا گیلان‌پور در مورد جوایز آثار برگزیده نیز گفت: جوایز نفرات اول 5 سکه بهار آزادی، تندیس جشنواره و دیپلم افتخار، نفرات دوم 4 سکه بهار آزادی، لوح تقدیر و جوایز نفرات سوم سه سکه بهارآزادی و لوح سپاس است و در بخش ویژه نیز در هر رشته به یک نویسنده برگزیده 5 سکه بهار آزادی، دیپلم افتخارو تندیس جشنواره اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 88918300-84172326 تماس بگیرند یا به دفتر طنز حوزه هنری، واقع در تقاطع خیابان‌های حافظ و سمیه مراجعه کنند.