تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال مقاومت سپاسی شیراز گفت: اگر بازیکنان این تیم بدتر از این بازی می کردند شاید تیم استقلال موفق به....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیروانی: باید 10 گل می خوردیم

غلامحسین پیروانی

سرمربی تیم فوتبال مقاومت سپاسی شیراز گفت: اگر بازیکنان این تیم بدتر از این بازی می کردند شاید تیم استقلال موفق به زدن 10 گل می شد.

به نقل از مهر، غلامحسین پیروانی پس از شکست 5 بر 2 تیمش مقابل استقلال افزود: بسیاری از بازیکنان تیم ما برای نخستین بار بازی در ورزشگاه آزادی را تجربه می کردند و روی همین بی تجربگی بی گدار به آب زدند. متاسفانه بازی بدی را به نمایش گذاشتیم و در نهایت با یک شکست سنگین، زمین را ترک کردیم.

وی با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در مصاف با استقلال تهران تصریح کرد: با این که نتیجه را واگذار کردیم اما از عملکرد بازیکنام رضایت دارم. در فوتبال از این اتفاق ها زیاد می افتد ، تیم ملی فوتبال آلمان نیز در خانه با 5 گل مغلوب انگلستان شد آیا برای این تیم همه چیز به اتمام رسید؟

سرمربی تیم فوتبال مقاومت افزود: ما امروز نمایش خوبی نداشتیم شاید اگر بازیکنانمان قدری بی مغزتر بازی می کردند، استقلال به 10 گل هم می توانست برسد. من به عنوان سرمربی تیم مقاومت این شکست را به گردن می گیرم و پیروزی 5 بر 2 را به استقلال تبریک می گویم. استقلال بهتر از ما بود و با شایستگی به پیروزی رسید.

غلامحسین پیروانی با اشاره به روند رو به رشد استقلال در هفته های اخیر گفت: برخلاف استقلال که روند رو به رشدی دارد ما هفته گذشته در داربی شیراز در عین شایستگی نتیجه را واگذار کرد که همین مسئله باعث تضعیف روحیه بازیکنان شده، با این حال اعتقاد دارم در روزی که مقاومت روزش نبود استقلال روز خوبی داشت و برتری را از آن خود کرد.

مرفاوی: قلعه نویی کار داشت و نیامد

صمد مرفاوی، قلعه نویی

مربی تیم فوتبال استقلال کار شخصی مهم را دلیل اصلی حضور نیافتن امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از مسابقه با مقاومت سپاسی برشمرد.

به نقل از مهر، صمد مرفاوی پس از پیروزی استقلال برابر مقاومت گفت: مطمئن باشید قلعه نویی کار شخصی مهمی داشت و این کار بر حضورش در نشست خبری ارجحیت داشت. نه به عنوان همکار، بلکه به عنوان کسی که همیشه در کنارش هستم باید بگویم وی رفتارش با رسانه ها عوض نشده و هر وقت شما سوالی داشته باشید وی پاسخگو است.

وی ادامه داد: کار قلعه نویی آنقدر ضروری بود که می خواست 3 ، 4 دقیقه پیش از پایان مسابقه ورزشگاه را ترک کند پس به او حق بدهید که در این نشست حضور نیافته است.

مربی استقلال در پاسخ به حاشیه سازی بازیکنان استقلال پس از پایان دربی هفته گذشته اظهار داشت: امروز می خواهم در خصوص مسائل فنی این بازی صحبت کنم نه در مورد اتفاقات هفته گذشته که بین بازیکن ما و یک خبرنگار پیش آمد گرچه معتقدم کوشکی مقصر صد درصد نبود و بی دلیل وی را برای این بازی از دست دادیم.

مرفاوی در مورد شرایط بازی گفت: در 15 دقیقه نخست مسابقه بازیکنان ما با غرور بازی کردند اما در ادامه و پس از گل های مقاومت به خود آمده و ضمن کنترل جریان بازی از موقعیت ها بخوبی استفاده کردند و زمینه این پیروزی پرگل را به وجود آوردند. البته گل های مقاومت هم روی ضد حمله و اتفاقات فوتبال بدست آمد.