تبیان، دستیار زندگی
پوش متاسف است رییس فدراسیون فوتبال كشورمان تاكید كرد كه این فدراسیون از رفتار دوملی پوش ایرانی در جریان دیدار تیم هاى ملی ایران و عمان متاسف است. محمد دادكان كه با بخش خبر شبكه سوم سیما گفت و گو می كرد، در خصوص تصمیمات احتم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

محمد دادكان : فدراسیون فوتبال از رفتار دو ملی پوش متاسف است


رییس فدراسیون فوتبال كشورمان تاكید كرد كه این فدراسیون از رفتار دوملی پوش ایرانی در جریان دیدار تیم هاى ملی ایران و عمان متاسف است.

محمد دادكان كه با بخش خبر شبكه سوم سیما گفت و گو می كرد، در خصوص تصمیمات احتمالی فدراسیون فوتبال در این زمینه گفت : منتظر نظر كادر فنی در این رابطه هستیم و پس از اعلام نظر مربیان ، تصمیمات لازم را اتخاذ خواهیم كرد.

وى كه به صورت ضمنی اخراج این دو بازیكن خاطی را از اردوى تیم ملی فوتبال رد می كرد، افزود : باید در شرایط بازى قرار داشت و فشارهایی كه این بازیكنان جوان تحمل می كنند را از نزدیك درك كرد و پس از آن تصمیم گرفت.

رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد : ما دو بازیكن خود را به دلیل مصدومیت از دست داده ایم ، لذا نمی توانیم با اخراج این دو بازیكن بر مشكلات تیم بیفزاییم.

دادكان تاكید كرد : من نیز همچون تمامی مردم ایران از رفتار این دو بازیكن متاسف هستم ، اما نباید در این زمینه عجولانه تصمیم گرفت و پس از آن از تصمیم خود پشیمان شد.

وى با انتقاد از كارشناسانی كه خواهان برخورد شدید با بداوى و رضایی هستند، گفت : تعویض بداوى نشان دهنده این است كه كادر فنی به اهمیت برخورد با خاطیان آگاه است ، اما آنهایی كه انتقاد می كنند باید در شرایط بازى حضور داشته و از نزدیك با مشكلات و فشارهاى روانی آشنا باشند.