تبیان، دستیار زندگی
مدیرعامل باشگاه برق شیراز موفقیت های اخیر این تیم را لطف خداوند متعال دانست و گفت: مطمئنم یکی از آن بالا دست تیم ما...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فلاح در گفتگو با تبیان:

یکی آن بالا دست ما را گرفته است

برق شیراز

مدیرعامل باشگاه برق شیراز موفقیت های اخیر این تیم را لطف خداوند متعال دانست و گفت: مطمئنم یکی از آن بالا دست تیم ما را گرفته است.

رسول فلاح در گفتگو با گروه ورزشی تبیان، در مورد موفقیت های اخیر تیم فوتبال برق شیراز گفت: در این مدت کادر سرپرستی، کادرفنی، بازیکنان و در مجموع تمام عوامل اجرایی باشگاه دست به دست هم داده اند و با همدلی و اتحاد تنها برای موفقیت تیم، سربلندی باشگاه و خوشحالی مردم به میدان رفته اند.

وی ادامه داد: مطمئن هستم در این بازی ها یکی از آن بالا دست کادرفنی و بازیکنان ما را گرفته است زیر نفرات کادرفنی و بازیکنان ما با وضو وارد زمین می شوند و پیش از هر مسابقه برای پیروزی به خدا و ائمه اطهار متوسل می شوند که تمام این مسائل باعث شده است لطف خدا شامل حال تیم برق شده و ما در بازی های اخیر پیروز میدان باشیم.

برق شیراز

مدیرعامل باشگاه برق شیراز همچنین تاکید کرد: حمایت های مدیران شرکت برق، مسئولان استانی و همچنین حمایت تماشاگران تیم که روز به روز بیشتر می شوند هم در این موفقیت ها نقش داشته است که جادارد از همه آنها تشکر کنم.

وی با بیان اینکه تا به امروز اجازه نداده تیم برق با مشکلی مالی مواجه شود و تمام حق و حقوق کادر فنی و بازیکنان پرداخت شده است، اظهار داشت: متاسفانه صدا و سیما تنها به تیم های تهرانی اهمیت می دهد. هفته گذشته به غیر داربی تهران، دو داربی مهم دیگر در شیراز و اهواز برگزار شد اما حتی گل های این مسابقات هم از تلوزیون پخش نشد.

فلاح در پایان با بیان اینکه تبعیض بین تیم های تهرانی و شهرستانی باعث تضعیف فوتبال ملی و باشگاهی می شود، در خصوص دیدار این تیم با سپاهان اصفهان گفت: این دیدار برای ما آسانتر از دیدار با مقاومت سپاسی شیراز است و مطمئنا با شکست این تیم قدرتمند، به صدرنشینی خود در رقابت های لیگ برتر ادامه می دهیم.