تبیان، دستیار زندگی
مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد بازی در لیگ ایران بهتر از بازی در تیم‌های درجه دوم اروپایی خصوصا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رضایی: از فوتبال خداحافظی نکرده‌ام

رضایی: انتخاب اصلی ام پارماست

مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد بازی در لیگ ایران بهتر از بازی در تیم‌های درجه دوم اروپایی خصوصا تیم‌های سری B ایتالیا است.

رحمان رضایی پس از پایان زمان نقل و انتقالات سری A باشگاه‌های ایتالیا هنوز با تیمی به توافق نرسیده است، البته وی دو پیشنهاد از تیم‌های سری B این کشور دارد اما اعتقاد دارد بازی کردن در لیگ ایران بهتر بازی در سری B ایتالیا است.

مدافع پیشین تیم فوتبال ایران در گفتگو با مهر در مورد زمان خداحافظی‌اش از فوتبال، تصمیمش برای انتخاب تیم آینده، احتمال بازگشت به لیگ برتر و تیم ملی ایران صحبت‌های جالب توجهی را مطرح کرده است که مشروح آن در زیر می‌آید:

به سری ب نمی روم

رحمان رضایی

رضایی در ابتدا در مورد آخرین وضعیتش گفت: در حال حاضر دو پیشنهاد از تیم‌های سری B و چند پیشنهاد غیر رسمی از تیم‌های سری A باشگاه‌های ایتالیا دارم اما پیشنهاد تیم‌های سری B جالب نیست و آنها را رد کردم زیرا نمی خواهم در این مسابقات به میدان بروم.

وی با بیان اینکه چون بازیکن آزاد است مشکلی برای پیوستن به تیم‌های ایتالیایی حتی پس از پایان فصل نقل و انتقالات این کشور ندارد، افزود: در حال حاضر بصورت اختصاصی تمرینات آماده‌سازی خود را پیگیری می کنم و از نظر بدنی در شرایط ایده‌آلی قرار دارم و مطمئنا در صورت پیوستن به تیم جدید خیلی زود می توانم به شرایط مسابقه بازگردم.

مدافع پیشین تیم ملی اضافه کرد: چون فصل نقل و انتقالات به پایان رسیده، از نظر روحی تا حدودی نگرانی دارم زیرا تعدادی از دیدارهای فصل جاری را از دست داده‌ام، البته فوتبال بالا و پایین و لحظه‌های تلخ و شیرین زیاد داشته و هر بازیکنی هم فراز و نشیب دارد. امروز روزهای ناخوشایند من است اما خدا را شکر با اینکه نگرانی‌هایی دارم اما به آینده امیدوارم.

خداحافظی از فوتبال شایعه است

رحمان رضایی مدافع ایرانی تیم فوتبال لیورنو

وی در مورد خبر خداحافظی‌اش از فوتبال اظهار داشت: این موضوع شایعه‌ای خنده دار است و اصلا واقعیت ندارد. از قول من بنویسید این اخبار را کسانی مطرح می کنند که سوژه خبری و چیزی برای گفتن ندارند. حتما تاکید کنید این اخبار "سطحی" را کسانی می سازند که قصد تخریبم را دارند و من هم به خوبی از ماهیت آنها اطلاع دارم.

مدافع پیشین تیم فوتبال لیورنو ایتالیا ادامه داد: عمر فوتبال همانطور که شروعی دارد، پایانی هم خواهد داشت اما نباید سن را ملاک اصلی تمام شدن دوران فوتبال یک بازیکن دانست. وقتی یک بازیکن از نظر بدنی و روحی هیچ مشکلی ندارد می تواند تا سن 37-38 سالگی یا حتی 40 سالگی بازی کند که من هم از این قاعده مستثنی نیستم.

من فوتبال را کنار می گذارم، نه فوتبال من را

راز خداحافظی رضایی فاش شد

وی در پاسخ به این سوال که رحمان رضایی تا چه سنی می تواند به دوران فوتبالش ادامه دهد؟، تاکید کرد: من تا جایی که وضعیت بدنم اجازه دهد و در شرایط خوبی قرار داشته باشم به فوتبالم ادامه می دهم. همچنین می دانم تا چه زمانی می توانم خودم را در این شرایط ایده آل نگه دارم. امروز مطمئنم با وضعیت بدنی و روحی که دارم می توانم تا چند سال دیگر فوتبالم را ادامه دهم.

رضایی افزود: من تا زمانیکه بدنم در وضعیت ایده‌آل قرار داشته باشم به بازی ادامه می دهم زیرا نمی خواهم فوتبال من را کنار بگذارد. در این سال‌ها خیلی‌ها را فوتبال کنار گذاشته است اما من می خواهم خودم فوتبال را کنار بگذارم.

دوست دارم به فوتبال ایران باز گردم

رحمان رضایی

وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد در شرایط فعلی به لیگ برتر ایران باز گردد، تصریح کرد: اگر از تیم‌های ایرانی پیشنهادی داشته باشم، خیلی دوست دارم به فوتبال ایران بازگردم. من مدت‌ها بود به این مساله فکر می کردم که امسال فوتبالم را در ایران پشت سر بگذارم و خوشحال می شوم اگر این اتفاق رخ دهد.

مدافع پیشین تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: البته قبلا پیشنهادهای خوبی از تیم‌های ایتالیایی داشتم اما به هر دلیلی موفق نشدم به این تیم‌ها بروم که همین موضوع من را برای بازگشت به فوتبال ایران بیشتر ترغیب کرده است.

زمان کوتاهی در ایران بوده ام

رحمان رضایی

وی در پاسخ به این سوال که آیا دلایل دیگری هم برای بازگشت دوباره‌اش به فوتبال ایران وجود دارد؟ خاطر نشان کرد: من در حدود دو سال در لیگ ایران بازی کردم که نفهمیدم این مدت چگونه گذشت. به همین دلیل دوست دارم بتوانم بار دیگر در ایران بازی کنم تا تجربه دوران بازیگری‌ام را تکمیل‌تر کنم.

این مدافع باتجربه با بیان اینکه صحبتی از سوی تیم‌های ایرانی با وی نشده است، افزود: اگر در این چند روز پیشنهادی از تیم‌های ایتالیایی یا اروپایی نداشته باشم، تمایل دارم در ایران بازی کنم زیرا لیگ برتر ایران دست کمی از لیگ‌های دسته دوم اروپایی ندارد. مطمئنا سطح لیگ ایران اگر از این لیگ‌ها بالاتر نباشد، پائین‌تر هم نیست و به همین دلیل ترجیح می دهم به جای بازی در لیگ‌های دسته دوم اروپایی، در لیگ کشور خود بازی کنم.

امیدوارم تیم ملی بدون باتجربه هایش صعود کند

رحمان رضایی مدافع پیشین تیم ملی

وی در خصوص تیم ملی تاکید کرد: فکر نمی کنم بتوانم به تیم ملی برگردم و فایده‌ای ندارد در این مقطع در این خصوص صحبت کنم. امیدوارم تیم ملی بدون بازیکنان باتجربه‌اش به جام جهانی صعود کند زیرا موفقیت این تیم باعث خوشحالی مردم می شود و مهمترین موضوع در شرایط فعلی خوشحال شدن مردم علاقمند به فوتبال است.

رضایی در پایان در پاسخ به این سوال که اگر مشکلات موجود حل شود، آیا مجددا به تیم ملی ایران باز می گردد؟، گفت: مشکلی وجود نداشته که برطرف شود. البته همیشه شرایط اینگونه باقی نمی ماند. باید بگویم اگر شرایط بدنی‌ام مساعد باشد و بدانم می‌توانم برای تیم ملی مفید باشم به این تیم بر می گردم در غیر این‌صورت نمی خواهم خودم را به تیم ملی تحمیل کنم.