تبیان، دستیار زندگی
سه شكست حاصل كار تیم ملی در كشور كانادا تیم ملی والیبال بزرگسالان كه برای انجام سه دیدار تداركاتی با تیم ملی والیبال كانادا راهی این كشور شده است، بامداد دیروز در آخرین بازی خود برابر این تیم نیز شكست خورد تا بدون پیروزی فردا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خبرهای كوتاه از والیبال:

سه شكست حاصل كار تیم ملی در كشور كانادا

تیم ملی والیبال بزرگسالان كه برای انجام سه دیدار تداركاتی با تیم ملی والیبال كانادا راهی این كشور شده است، بامداد دیروز در آخرین بازی خود برابر این تیم نیز شكست خورد تا بدون پیروزی فردا به ایران بازگردد.

تیم ملی والیبال كشورمان در بازی نخست با نتایج (25 بر 19)،(25 بر 21) و (26 بر 24) در مجموع با حساب 3 بر صفر شكست خورد و در دیدار دوم با نتیجه‌ی 3 بر یك و با نتایج (25 بر 18 به نفع ایران)،(28 بر 26 به نفع كانادا)،(25 بر 23 به نفع كانادا) و (25 بر 21 به نفع كانادا) مغلوب این تیم شد و سرانجام در بازی سوم نیز با نتیجه 3 بر یك و با نتایج (30 بر 28)،(26 بر 24) و (25 بر 20) باز هم متحمل یك شكست دیگر شد.

رضاییان:

هیچ مشكلی با «فرانچیچ» نداریم

تیم فوتبال فولاد خوزستان با 14 بازیكن فردا صبح وارد تهران می‌شود تا طی سه روز تست‌گیری شرایط را برای شروع تمرینات رسمی‌اش فراهم كند.

ملادن فرانچیچ، سرمربی كروات تیم فولاد خوزستان كه پس از انعقاد قرارداش به كرواسی رفته بود، طی روزهای گذشته به اهواز بازگشته است، وی پس از بررسی تیم‌های پایه‌ی باشگاه فولاد خوزستان اعلام كرده است كه نیازی به جذب بازیكن خارج از باشگاه ندارد.

براساس این گزارش، تیم فولاد خوزستان كه در حال حاضر به دلیل حضور 12 بازیكن ملی پوش خود در مسابقات جام ملتهای آسیا و اردوی تیم ملی جوانان با 14 بازیكن تمرین می كند، فردا، شنبه برای تست‌گیری وارد تهران می‌شود و سه‌شنبه بعد از ظهر تهران را به مقصد اهواز ترك خواهد كرد.

همچنین، تیم فولاد خوزستان قرار است از روز پانزدهم مردادماه سال جاری با اردوی یك هفته‌ای در تهران تمرینات رسمی‌اش را آغاز كند.

مسعود رضاییان، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا در این خصوص، گفت: برنامه‌ی مفصل و جامعی برای آمادگی تیم در نظر گرفته‌ایم كه با نظر فرانچیچ اجرایی خواهد شد.

وی تاكید كرد: هیچ مشكلی با سرمربی تیم نداریم و همه چیز برای شروع یك فصل موفقیت ساز آماده است.

پاس: احتمال حضور «باقری» كم است

صبا باطری: بازیكن ایرانی‌الاصل آلمانی جذب كرد

«دغاغله» در اردوی استقلال اهواز

در حالی كه تیم‌هایی مانند صبا باطری قرارداد بسیاری از بازیكنان جدید خود را ثبت كرده‌اند، برخی تیم‌ها همچنان مشغول تست گرفتن از بازیكنان جدید هستند.

مجید پیرترسا، سرمربی تیم صبا باطری، با اشاره به این كه تمامی بازیكنان جدید این تیم قرارداد خود را ثبت كردند، گفت: «قوام»، بازیكن جوان و ایرانی‌الاصل كه ساكن آلمان است‌ را جذب تیم امید صبا باطری كرده‌ایم.

همچنین مجید جلالی سرمربی تیم پاس، اظهار كرد: «فیروزی» از روز یكشنبه به كادر فنی تیم پاس خواهد پیوست.

وی در خصوص پیوستن «كریم باقری» به تیم پاس خاطرنشان كرد: احتمال حضور این بازیكن در تیم پاس اندك است.

در همین حال مدیر روابط عمومی باشگاه برق شیراز با اشاره به مذاكرات انجام گرفته بین باشگاه پاس و این باشگاه برای انتقال «علیرضا عباسفرد» به پاس، تصریح كرد: این مذاكرات بی‌نتیجه بوده است.

پاك فطرت با اشاره به قیمت 50 میلیون تومانی این بازیكن خاطرنشان كرد: به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس برای جذب وی علاقه‌مند است كه اگر مذاكرات با این تیم به نتیجه برسد، وی به پرسپولیس خواهد رفت و در غیر این صورت تا پایان مدت قرارداد خود یعنی نیم فصل اول لیگ برتر در برق شیراز خواهد ماند.

كرامت الله برهمن، سرپرست تیم استقلال اهواز نیز در گفت و گویی تاكید كرد: به علت ناراحتی از برخی مطالب مطبوعات تا پایان فصل نقل و انتقالات هیچ مصاحبه‌ای انجام نخواهد داد.

خبر دیگر از استقلال اهواز نیز حاكی است كه علیرضا دغاغله بازیكن سابق تیم نفت آبادان كه پیش از این صحبت از پیوستن وی به فولاد خوزستان بود، در حال حاضر در اردوی تیم استقلال اهواز در تهران به سر می‌برد و همراه بازیكنان این تیم به تمرین می‌پردازد و بدین ترتیب حضور وی در استقلال اهواز قطعی شده است.

ناصر ابراهیمی سرمربی شموشك نوشهر نیز ، با اشاره به این كه چهارده بازیكن این تیم تا پایان هفته جاری قرارداد خود را تمدید خواهند كرد، افزود: تیم شموشك به علت آن كه یك تیم شخصی است و هیچ پشتوانه‌ی مالی و اسپانسری ندارد، نمی‌تواند بازیكنان زیاد و مطرحی جذب كند و به همین دلیل قصد داریم تا با در اختیار گرفتن چند بازیكن هم‌تراز با بازیكنان شموشك یك تیم یكدست را روانه لیگ برتر سازیم.

وی در خصوص بازیكنانی كه احتمالا از این تیم جدا خواهند شد، گفت: مهدی عینی و رحمانی احمدی وضعیت چندان مشخص ندارند و احتمال دارد كه از شموشك جدا شوند ولی سعی بر آن داریم آن‌ها را در شموشك نگه داریم.

ابراهیمی در خصوص احتمال جدایی یونس گلایلی نیز خاطرنشان كرد: وی یك سال دیگر با شموشك قرارداد دارد و ما وی را برای فصل بعد نیاز داریم و به همین دلیل به احتمال زیاد گلایلی در شموشك می‌ماند.

ناخدا یكم رشید سازمند، مدیر باشگاه ملوان انزلی ، از مشخص شدن 90 درصد تركیب تیم ملوان تا پایان هفته جاری خبر داد و تصریح كرد: تاكنون هیچ بازیكن خاصی جهت جدایی از ملوان انزلی صحبتی نكرده است.

وی در خصوص وضعیت شیرزاد نیز گفت: فاكسی از باشگاه استقلال تهران برای انتقال وی دریافت كردیم، ولی تا به حال استقلال اقدام خاصی در این زمینه انجام نداده است.

سرمربی تیم ملولن انزلی نیز گفت: برای جذب بازیكن بیشتر به تیم‌های لیگ دسته یك توجه خواهیم كرد.

نصرت ایراندوست اظهار داشت: در حال حاضر هیچ بازیكن جدیدی را جذب نكرده‌ایم، البته چند بازیكن از مازندران در تمرینات شركت كرده‌اند و در انتخاب بین بازیكنان تیمهای لیگ برتری و دسته اولی اولویت انتخابمان با بازیكنان لیگ دسته یك است.

وی در مورد برناه‌های آماده سازی این تیم نیز گفت: اردوهای آمادگی خود را در شهر انزلی برگزار می‌كنیم و قصد داریم در شهریورماه با دعوت از چند تیم از جمله شموشك، سایپا و پیكان مسابقاتی را در بندر انزلی برگزار كنیم كه البته این موضوع بستگی به شركت این تیمها در این مسابقات دارد.

ایراندوست در خصوص بازیكنانی كه از ملوان جدا خواهند شد، گفت: تا به حال «شیرزاد» و «ملكی» برای جدایی از ملوان اعلام نظر كرده‌اند و به غیر از این دو بازیكن هیچ بازیكن دیگری از این تیم جدا نخواهد شد.

وی در پایان از برگزاری یك اردوی سه روزه از سیزدهم شهریورماه در شهر اردبیل خبر داد.

مهدی دادرس رسما بر كنار شد

ناصر شهسواری“ رییس سازمان فوتبال باشگاه پیكان، رسما به عنوان جانشین مهدی دادرس معرفی شد.

علیرغم این كه در اوایل هفته‌ی گذشته، با حكم مدیرعامل شركت ایران خودرو ساختار اجرایی باشگاه پیكان متحول شد، ولی مدیر روابط عمومی این باشگاه از امكان عدم تغییر مدیرعامل سخن گفت، اما ظاهرا در همان زمان دكتر منطقی طی حكمی رییس هیات مدیره را به عنوان سرپرست جدید باشگاه معرفی كرده بود و اعضای هیات مدیره نیز پس از دو جلسه بررسی، این مسوولیت را به “ناصر شهسواری“ رییس سازمان فوتبال باشگاه پیكان واگذار كرده‌اند.

ناصر شهسواری با تایید این خبر، اظهار كرد: با حكم هیات مدیره، سرپرستی كلیه‌ی امور باشگاه پیكان را برعهده گرفته‌ام. در این راستا، تا كنون تغییرات اساسی اجرایی را در چارت مدیریتی باشگاه لحاظ كرده‌ام، چرا كه برای پاسخگویی به هیات مدیره باید هدفمند و حساب شده فعالیت كرد.

وی افزود: باشگاه پیكان ملك شخصی من نیست، ولی با توجه به ماموریتی كه به من واگذار شده است، سعی می‌كنم با انجام اصلاحات، بهترین كارایی را حاصل كنیم.

اصغر باقریان با تاكید بر سرمربی‌گری «لوكا بوناچیچ»:

فیروز كریمی به مرخصی دو ماه رفته است

بوستانی مشاور مدیر عامل شد!

رییس سازمان فوتبال استقلال اهواز با تاكید بر جایگزینی «لوكا بوناچیچ» به عنوان سرمربی جدید تیم استقلال اهواز گفت: فیروز كریمی به مرخصی دو ماه رفته است و بعد از مرخصی‌اش مجدداد به استقلال اهواز باز خواهد گشت!.

اصغر باقریان افزود: فیروز كریمی به دلیل مسایل شخصی و برخی مشكلات خانوادگی از باشگاه درخواست كرد، تا دو ماه مرخصی برود. مسوولین استقلال اهواز نیز با بررسی شرایط درخواست وی، با این مرخصی موافقت كردند.

وی تصریح كرد: همكاری كریمی با باشگاه استقلال اهواز قطع نشده است و پس از پایان این مرخصی در خصوص چگونگی همكاری وی با استقلال تصمیم خواهیم گرفت.

باقریان در ادامه گفت: از فردا بازیكنان زیر نظر «لوكا بوناچیچ» تمرین خواهند كرد. این در حالی است كه هنوز فرد خاصی را به عنوان مدیر فنی تیم در نظر نگرفته‌ایم.

وی خاطر نشان كرد: به زودی « بوناچیچ » برنامه‌ی خود را ارایه خواهد داد، تا با توجه به نیازهای تیم در مورد برنامه‌ها و بازیكنان مورد نظر وی تصمیم گیری كنیم.

باقریان در پایان همچنین از انتصاب «بوستانی» به سمت مشاور مدیر عامل باشگاه خبر داد