تبیان، دستیار زندگی
نتشر كرد دایی و میرزاپور روی پاكت نامه ها تمبر یكصدمین سالگرد تولد فدراسیون جهان فوتبال به همت شركت پست منتشر شد. شركت ملی پست ایران به مناسبت گرامیداشت آغاز قرن دوم فعالیت فیفا دست به چنین ابتكاری زده و برای تزئین تمبر مذكو...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شركت پست تمبر صد سالگی فیفا را منتشر كرد

دایی و میرزاپور روی پاكت نامه ها


تمبر یكصدمین سالگرد تولد فدراسیون جهان فوتبال به همت شركت پست منتشر شد.

شركت ملی پست ایران به مناسبت گرامیداشت آغاز قرن دوم فعالیت فیفا دست به چنین ابتكاری زده و برای تزئین تمبر مذكور از چهره علی دایی ، ابراهیم میرزاپور و محمد نصرتی بر روی آن بهره گرفته است تا علاوه بر توجه به تولد فیفا ، بازیكنان ملی پوش كشورمان را نیز به نوعی در این جشن سهیم كند.

طبق آخرین خبرهای رسیده ، قیمت این تمبر 600 ریال بوده و از پنجشنبه گذشته وارد چرخه پستی كشور شده است. علاقمندان به خرید این اثر جالب می توانند به دفاتر پست سراسر كشور مراجعه كرده و فوتبالیست های مطرح كشورمان را روی پاكت نامه های خود بچسبانند.

شایان ذكر است ؛ جشن تولد یكصدمین سالگرد آغاز فعالیت فدراسیون جهانی فوتبال اواسط اردیبهشت ماه برگزار شد و شركت های پست سوئیس و فرانسه هم پیش از این اقدام به چاپ تمبر یادگاری فیفا كرده اند. به این ترتیب ایران اولین كشور آسیائی می باشد كه به همت اداره پست اقدام به چاپ چنین تمبری كرده است.