تبیان، دستیار زندگی
وقایع انقلاب در هر استان، بر اساس اتفاقات و رویدادهای روزهای انقلاب آن استان،كتاب‌ می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتشار خاطرات امام‌جمعه‌هاي شيراز و شهركرد از وقايع انقلاب

انتشار خاطرات امام‌جمعه‌های شیراز و شهركرد از وقایع انقلاب

وقايع انقلاب در هر استان، بر اساس اتفاقات و رويدادهاي روزهاي انقلاب آن استان،كتاب‌ مي‌شود

دبير كميته اجرايي ستاد بزرگداشت جشن سي‌امين سالگرد انقلاب اسلامي از انتشار كتاب‌هاي گفت‌وگو با آيت‌الله محي‌الدين حائري‌شيرازي، نماينده ولي‌فقيه در استان فارس و امام جمعه شيراز و آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماينده ولي‌فقيه در استان چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهركرد، در باره وقايع منجر به پيروزي انقلاب در اين دو استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) به نقل از واحد خبر حوزه هنري سازمان انقلاب اسلامي، حجت‌الاسلام سعيد فخرزاده اعلام كرد كه وقايع انقلاب در هر استان، بر اساس اتفاقات و رويدادهاي روزهاي انقلاب آن استان،كتاب‌ مي‌شود.

فخرزاده خاطر نشان كرد: تهيه اين كتاب‌ها با محوريت شخصيت‌هاي بومي هر استان و وقايع مربوط به دوران انقلاب از جمله اقدامات ستاد بزرگداشت سي‌امين سال پيروزي انقلاب است.

وي افزود: كتاب‌هاي گفت و گو با آيت‌الله محي‌الدين حائري‌شيرازي، نماينده ولي‌فقيه در استان فارس و امام جمعه شيراز و آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماينده ولي‌فقيه در استان چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهركرد در حال تهيه و از جمله اين كتاب‌ها هستند.

دبير كميته اجرايي ستاد بزرگداشت جشن سي‌امين سالگرد انقلاب اسلامي همچنين خبر داد، مجموعه کتاب‌ "روزشمار انقلاب" منتشر شده توسط دفتر ادبيات انقلاب اسلامي حوزه هنري برای سهولت دسترسی مخاطبان به اطلاعات موجود در آن‌ها، به نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای تبدیل می‌شوند.

حجت‌الاسلام سعید فخرزاده افزود: تاکنون 10 مجلد از این مجموعه و شامل وقایع روزانه سال‌های 1356 و 1357 منتشر شده است.

وی ابراز امیدواری کرد نرم افزار "روزشمار انقلاب" بهمن ماه سال جاری منتشر شود