تبیان، دستیار زندگی
مسئول شورای طرح و برنامه ستاد عالی کانون های مساجد کشور از ایجاد 2 هزار کتابخانه باز در کانون های مساجد فاقد كتابخانه خبر داد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حسيني گهر: 2 هزار کتابخانه باز در سراسر کشور ایجاد می شود

حسینی گهر، ایجاد،  2 هزار کتابخانه باز، سراسر کشور

.

مسئول شورای طرح و برنامه ستاد عالی کانون های مساجد کشور از ایجاد 2 هزار کتابخانه باز در کانون های مساجد فاقد كتابخانه خبر داد.

سیدمسعود حسینی گهر، مسئول شورای طرح و برنامه ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از ایجاد 2 هزار کتابخانه باز در سراسر کشور خبر داد و به خبرنگار شبستان گفت: از چند ماه گذشته که موضوع ایجاد کتابخانه های باز مطرح شد، طی جلساتی مدل و نمونه کار از لحاظ قفسه بندی به کارشناسان و کارخانه هایی که در طراحی کتابخانه ها فعالیت می کنند، ارایه و بنا شد قفسه هاي حدود 2 هزار کتابخانه ساخته شود که کار ساخت آنها از حدود یک ماه پیش آغاز شده است.

وی افزود: این کتابخانه ها در مساجدی که دارای کانون هستند، ولی کتابخانه ندارند، ایجاد می شود که حدود 2 هزار کانون در حال حاضر شناسایی شده است که کتابخانه باز به آنها تعلق می گیرد.

حسینی گهر با اشاره به اینکه همزمان کار خرید کتاب نیز برای این کتابخانه ها انجام شده است، گفت: تعداد زیادی کتاب مناسب که باید در داخل این کتابخانه ها باشد را آماده کرده ایم که پس از ارسال قفسه ها به کتابخانه ها کار ارسال کتاب ها نیز در دستور کار قرار می گیرد.

مسئول شورای طرح و برنامه ستاد عالی کانون های مساجد کشور خاطرنشان کرد: ارسال کتاب به کتابخانه ها از طریق پست صورت می گیرد که طی آن قراردادی با پست جمهوری اسلامی ایران منعقد شده است و کتاب ها پس از بسته بندی در محل ستاد عالی از طریق پست به آدرس کانون هایی که کتابخانه باز در آنها دایر شده اند، ارسال می شود.