تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: پرسپولیسی ها پس از تساوی مقابل تیم ما جشن گرفتند اما من از این ......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قلعه نویی: مستحق پیروزی بودیم

قلعه نویی

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: پرسپولیسی ها پس از تساوی مقابل تیم ما جشن گرفتند اما من از این نتیجه رضایت ندارم زیرا مستحق پیروزی بودیم.

به نقل از مهر، امیر قلعه نویی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل پرسپولیس تهران با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: به بازیکنان هر دو تیم پرسپولیس و استقلال تبریک می گویم که یک بازی خوب و جوانمردانه را به نمایش گذاشته اند و تماشاگران از یک بازی جذاب و جوانمردانه لذت بردند.

وی با بیان اینکه تیم استقلال برای هر 30 دقیقه بازی برنامه داشت، افزود: در 30 دقیقه اول به دنبال پرس کردن تیم پرسپولیس بودیم که در این زمان به آنچه می خواستیم رسیدیم و چند موقعیت صد درصد به دست آوردیم. داور یک پنالتی قبلی ما را ندید و یک آفساید اشتباه به ضرر ما اعلام کرد. در عین حال آرش برهانی یک موقعیت صد درصد گلزنی را از سه قدمی دروازه به بیرون زد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تیمش در 30 دقیقه دوم به دنبال استفاده از غفلت مدافعان کند پرسپولیس و فضای بین آنها بوده ، از این زمان به نیکی یاد کرد و تاکید کرد: در این زمان روی تاکتیک از پیش تعیین شده به گل رسیدیم پس از گل، پرسپولیس فشار زیادی روی تیم ما آورد. این فشار از روی تاکیتک و سیستم بازی نبود بلکه بازیکنان این تیم روی خلاقیت فردی برای تیمشان موقعیت ایجاد می کردند تا اینکه در دقیقه 65 بیژن کوشکی را با هدف از کار انداختن کریمی وارد زمین کردیم . وی به خوبی کریمی را مهار کرد و حملات پرسپولیس را از کار انداخت. در عین حال ما نیز از فشار تیم پرسپولیس استفاده کردیم و با استفاده از عمق دفاع این تیم در کناره های زمین دو موقعیت صد درصد دیگر ایجاد کردیم.

وی ادامه داد: بازی پرسپولیس به گونه ای بود که ما انتظار داشتیم. این تیم طوری بازی می کرد که ما می خواستیم. به عقیده من پرسپولیس چشم بسته و احساسی فشار می آورد و موقعیت گلزنی نداشت. اما این ما بودیم که بارها تا آستانه گلزنی پیش رفتیم.

قلعه نویی و اعتراض به کوشکی

قلعه نویی تاکید کرد: در مجموع می توانستیم پیروز از میدان خارج شویم. بازی در کنترل ما بود و به پرسپولیس فرصت گلزنی ندادیم و اینکه تنها یک مورد توسط توره شانس صد درصد گلزنی داشتند.

وی در خصوص درگیری با بیژن کوشکی و ناراحتی اش از مدافع استقلال گفت: به کوشکی برنامه  داده بودم که به صورت نفر به نفر با علی کریمی حرکت کند. زمانی که وی غفلت کرد و تیم پرسپولیس به گل رسید باید از کارش ناراحت باشم و به این بازیکن اعتراض کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: زمانی که ما با رقیب دیرینه خود مساوی کردیم و هوادارانمان ناراحت هستند مشخص است که استقلال بهتر از تیم حریف بازی کرده و مستحق پیروزی بوده است.

وی افزود: اگر جباری از زمین خارج نمی شد، می توانستیم بهتر از این بازی کنیم اما مصدومیت وی برنامه ما را به ه ریخت. من می خواستم در دقایقی پایانی علیزاده را وارد بازی کنم که با دو مهاجم بازی کنیم اما ناچار به تعویض جباری با یدالله اکبری شدم.

قلعه نویی در پاسخ به خبرنگاری که گفت چرا تیم استقلال دست به بازی تاخیری و اتلاف وقت می زد گفت: بازیکنان ما اگر روی زمین می افتادند واقعا مصدوم بودند و هیچ تمارضی در کار نبود با این حال داور تنها 4 دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد اگر ما وقت تلف کرده بودیم قطعا او زمان بیشتری تعیین می کرد. شما خبرنگاران بیشتر انصاف داشته باشید از این 4 دقیقه ای که داور وقت تلف شده اعلام کرده دو دقیقه اش برای مصدومیت واعظی بود.