تبیان، دستیار زندگی
امروز روز جهانی شماست چون شما خیلی مهم هستین، روز جهانی کودک روزیه که بزرگترها باید در مورد سهم شما از زندگی بیشتر فکر کنن. این روز دیگه فقط برای بعضی از بچه‌ها نیست برای همه بچه‌ها از هر نژاد و زبان و مایته برای همه بچه‌هایی که عزیز خدا هستن هم اونایی ک
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گپی با مجریان کودک

عمو قناد

عمو قناد

سر گلم، دختر نازنینم عموقناد بهت سلام می‌کنه

میتونی بگی توی تابستون چه کارهای خوبی کردی؟ اصلاً تا حالا بهش فکر کردی؟ از دوستانت، از بچه‌های همسایه‌ات خبر داری؟ هیچ‌وقت اجازه میدی صدای قصه‌های قشنگ مامان و بابات از پنجره اتاقت به گوش بچه‌های همسایه برسه؟ آخه می‌دونی اون پدر و مادرشو از دست داده؟ وقتی توی تابستون می‌رفتی پارک اون دوستت که معلول بود رو دیدی رفتی صداش کنی و با خودت ببریش؟ اصلا تا به حال باهاش حرف زدی؟ باهاش بازی کردی؟ آفرین به تو که می‌دنم همیشه به همه چی توجه داری منم به تو و به بچه همسایه‌ات و به دوست معلولت روز جهانی کودک رو تبریک می‌گم روز همه بچه‌های خوب دنیا مثل تو.

خاله سارا

خاله سارا

به نام خدای خوبی‌ها

بچه‌ها سلام

امروز روز جهانی شماست چون شما خیلی مهم هستین، روز جهانی کودک روزیه که بزرگترها باید در مورد سهم شما از زندگی بیشتر فکر کنن. این روز دیگه فقط برای بعضی از بچه‌ها نیست برای همه بچه‌ها از هر نژاد و زبان  و مایته برای همه بچه‌هایی که عزیز خدا هستن هم اونایی که خانواده دارن، و هم اونایی که خدا، همه کس و کار شونه برای همه بچه‌ها که دنیا را می‌بینن و همه اونایی که دنیا رو با دستاشون لمس می‌کنن، برای همه اونایی که بر بال فرشتگان به این سو و آن سو پرواز  می‌کنن. یادمون نره خدا با ماست. روزتون مبارک.

خاله شادونه

خاله شادونه

بچه‌های ایران سلام!

شانزده مهر روز شماست. روز خود خودتان.

دلم می‌خواهد بدانید که در دنیا آدم‌هایی هستند که آرزوهای بزرگ دارند و هیچ چیز نمی‌تواند آنها را از رسیدن به آرزوهایشان منع کند حتی اگر معلولیت داشته باشند یا در خانواده فقیری به دنیا آمده باشند آنها تلاش می‌کنند و به آرزوهایشان می‌رسند.

بچه‌های ایران! بزرگترین آرزوی من این است که تمام شما، بزرگترهای فردا، به آرزوهایی که دارید برسید.

خاله نگار

بنام خدا

دوست من سلام

کاش می‌شد روی یک صفحه کاغذ بزرگ، چشمانی می‌کشیدیم درشت و تیزبین، کاش می‌شد بر صفحه‌ای دیگر، دستانی می‌کشیدیم قوی و پرزور و بر صفحه‌‌ای دیگر دو پای محکم و مقاوم...! آنگاه  آنها را به تو تقدیم می‌کردم تا ببینی تا دورها، از جا بکنی و قدم برداری تا بی‌نهایت...

اما... کاش...! حالا اما، کنار تو می‌ایستم. دستت را به من بده. چشمان من مال تو و من برای تو تا آنجا که بخواهی گام بر خواهم داشت... با همه امید و مهربانی... با همه درک و صبوری... همراهت خواهم بود...!

آقاجون سلیمون

آقاجون سلیمون

به نام خداوند دوستدار کودک

روز جهانی کودک مبارک

اگر طبل نداری، روی شکصت بزن و بکوب

من هم که شیپور ندارم با دماغم می‌نوازم.

سنج هم که نداریم بزنیم پس کف دستامون رو به هم می‌زنیم حالا گیریم ارکستری هم باشه که صداشون به ریزه بهتر باشه با سازهای درجه یک و زلم زیمبوشون که به خدات تو من می‌رسه قیمت‌شون. اما با همین چیزهایی که مال ماست، آهنگی می‌زنیم که خیلی بهتر از اوناست هر آنچه را که ذهن انسان می‌تواند درک کند می‌تواند به دست آورد.

برگرفته از:  روزنامه ایران

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.