تبیان، دستیار زندگی
رئیس سازمان تربیت بدنی از برطرف شدن موانع برای پرداخت حق پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال خبرداد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حل مشکل حق پخش تلویزیونی

علی آبادی: فوتبال تعلیق نخواهد شد

رئیس سازمان تربیت بدنی از برطرف شدن موانع برای پرداخت حق پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال خبر داد.

به نقل از مهر، محمد علی آبادی با اشاره به نشست سه جانبه دوشنبه شب خود با دکتر احمدی نژاد و مهندس ضرغامی افزود: طی چند ماه گذشته در خصوص چگونگی پرداخت حق پخش تلویزیونی مسابقات فوتبال مشکلاتی به وجود آمده بود که ما طی نشست شب گذشته در صدد استیفاء از حقوق ورزش به ویژه فوتبال برآمدیم.

وی با اشاره به تاکید AFC به پرداخت حق پخش تلویزیونی مسابقات ادامه داد: در این شرایط گروهی سعی می کردند مسائل داخلی کشورمان به بیرون درز کند تا حضور خارجی‌ها در این مقوله پررنگ‌تر شود. درعین حال گروه‌های سیاسی هم با مطرح کردن مشکلات در راه چگونگی پرداخت حق پخش تلویزیونی در صدد مطرح کردن خود بودند.

رئیس سازمان تربیت بدنی در ادامه خاطرنشان کرد: درهمین اوضاع دکتر احمدی نژاد با تیزبینی به ما تاکید کردند که وارد این مسائل نشوید تا خودم این مشکل را برطرف کنم. قرار بود پیش از سفر ایشان به نیویورک نشستی با حضور من و رئیس سازمان صدا و سیما برای حل مشکل حق پخش تلویزیونی برگزار شود که این جلسه به شب گذشته موکول شد.

علی آبادی رئیس سازمان تربیت بدنی

وی اظهار داشت: دکتر احمدی نژاد دوشنبه شب به مساله حق پخش تلویزیونی رسیدگی کردند و مقرر شد این حق از جانب سازمان صدا و سیما به فوتبال تعلق گیرد. ضرغامی نیز قبول کردند در این زمینه اقدام کنند گرچه نسبت به پرداخت بخشی از این رقم اعتراض داشتند که رئیس جمهور تاکید کردند کسری سازمان صدا و سیما را جبران خواهند کرد.

عل آبادی در ادامه عنایت دکتر احمدی نژاد به تمام ابعاد ورزش را در پرداخت حق پخش تلویزیونی تعیین کننده خواند و گفت: بزودی ما با مسئولان صدا و سیما نشستی خواهیم داشت که نتایج آن رسمی و علنی اعلام خواهد شد.

رئیس سازمان تربیت بدنی در خاتمه گفت: این عیدی رئیس جمهور به ورزشکاران و به ویژه علاقمندان به فوتبال بود. ایشان با توجه به علاقه جوانان به ورزش و فوتبال با جدیت این موضوع را بررسی کردند و کرارا تاکید کردند با توجه به علاقه مردم به فوتبال نباید اقدامی صورت گیرد که به این رشته ورزشی آسیبی وارد شود.