تبیان، دستیار زندگی
دلش براى گلزنى به پرسپولیس تنگ شده اما بدشانس است. بدشانس از این نظر كه پس از دو گلى كه سال گذشته به ثمر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روانخواه: بقیه شانسى گل مى زنند

امید رضاروانخواه

دلش براى گلزنى به پرسپولیس تنگ شده اما بدشانس است. بدشانس از این نظر كه پس از دو گلى كه سال گذشته به ثمر رساند در حال حاضر با مصدومیت روبه رو شده و نمى تواند در این داربى حضور داشته باشد.

در حالى كه اكثر بازیكنان خود را آماده حضور در دربى مى كنند كوچولوى دوست داشتنى استقلالى ها مشغول فیزیوتراپى و آب درمانى است ولی صحبت های وی از این بازی بزرگ شنیدنی است:

* فصل پیش با گلزنى در داربى محبوب هواداران شدى ولى امروز غایب بزرگ داربى هستى...

واقعاً خودم هم از عدم حضور در داربى ناراحت هستم و احساس مى كنم اگر مصدوم نبودم مى توانستم كمك شایانى به استقلال كنم ولى قسمت این بود كه در این دربى حاضر نباشم.

* اگر در داربى حضورداشتى به پرسپولیس گل مى زدى؟

فوتبال را نمى شود پیش بینى كرد ولى تمام تلاش خود را انجام مى دادم تا بتوانم دل هواداران را شاد كنم. فكر مى كنم گلزنى به پرسپولیس آنقدر سخت هم نیست كه خیلى ها فكر مى كنند ولى اگر در داربى حضور داشتم یك گل امید روانخواهى براى قرمزها كنار مى گذاشتم.

امید رضاروانخواه

* با گل هایى سال گذشته برخورد هواداران با شما در طول دوران مصدومیت چطور بوده؟

آنقدر به من لطف دارند كه نمى دانم صحبت هاى آنها را چگونه جبران كنم. واقعاً فكر مى كنم گل هایى كه به پرسپولیس زدم باعث محبوبیت بیش از حد من شده باشد اما فكر مى كنم هواداران هم مى دانند كه سال گذشته براى موفقیت استقلال تا آخرین نفس جنگیدم و از هیچ كوششى دریغ نكردم.

* اگر در داربى بودی و گل مى زدى شعار «امید رفت و برگشت» به هم مى خورد؟

من عاشق شعار امید رفت و برگشت هستم و وقتى كه هواداران این شعار را سر مى دهند شوق گلزنى و تعصب تمام وجودم را در بر مى گیرد ولى اگر در دربى حضور داشتم و گلزنى مى كردم به هواداران مى گفتم كه تا بازى برگشت صبر كنند تا با گلزنى درباره شعار امید رفت و برگشت البته با چاشنى دو برابر نسبت به گذشته را سر دهند.

* جمعه به ورزشگاه مى روى؟

شاید. البته به طور حتم به اردوى بچه ها در هتل المپیك رفته و شاید با آنها به ورزشگاه بروم. خیلى دوست دارم در این روز حساس كنار بچه ها باشم.

امید رضاروانخواه

* به نظرت استقلال در داربى پیروز مى شود یا پرسپولیس؟

هر تیمى كه قدر لحظه ها را بداند و اسیر حاشیه ها نشود به طور حتم پیروز دربى خواهد شد. امیدوارم تیم ما قدر موقعیت هاى خود را دانسته و با بازى مطلوب پرسپولیس را شكست دهد.

* فكر مى كنى در غیاب تو و خلیلی گلزن داربى كدام بازیكنان خواهند بود

نمى توانم پیش بینى كنم. هر بازیكنى كه در خدمت تیم باشد و از بازى احساسى دورى كند البته حالا كه من و محسن نیستیم هر كسى گلزنى كند شانسى زده است!

اگر شرایط درمان خوب پیش رود زمان دقیق بازگشت شما به میادین چه موقع است؟

هنوز به طور كامل مشخص نیست اما از اوایل نیم فصل دوم نرم دویدن را شروع مى كنم و این احتمال وجود دارد كه از اواسط نیم فصل دوم آماده حضور در میادین باشم. البته هنوز براى پیش بینى زود است اما اگر مطمئن شوم كه دیگر مشكلى ندارم همان طور بازى مى كنم كه پیش از مصدومیت بازى مى كردم.
منبع: ایران ورزشی