تبیان، دستیار زندگی
مهاجم تیم استقلال تهران گفت: بازی مقابل پرسپولیس در شصت و پنجمین دربی تهران برای تیم ما شش امتیاز دارد........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اكبرپور: داربی شش امتیاز دارد

سیاوش اکبرپور

مهاجم تیم استقلال تهران گفت: بازی مقابل پرسپولیس در شصت و پنجمین دربی تهران برای تیم ما شش امتیاز دارد.

سیاوش اكبرپور در گفتگو با ایسنا درباره داربی اظهار داشت: بازی با پرسپولیس دشوار است، هم استقلال و هم پرسپولیس مدعیان اصلی قهرمانی هستند، اكنون پس از گذشت چندین هفته بازیكنان هر دو تیم با یكدیگر به طور كامل آشنا شدند و بی‌تردید این بازی بسیار مهم و دیدنی خواهد بود.

وی افزود: این بازی برای استقلال شش امتیاز دارد، سه امتیاز آن به دلیل این كه پرسپولیس رقیب ماست و با شكست سه امتیاز را از دست می‌دهد و سه امتیاز دیگر نیز در جدول به حساب ما واریز می‌شود.

مهاجم تیم استقلال اضافه کرد: در بازی داربی تجربه و هوشیاری حرف اول را می‌زند و تاكتیك چندان مطرح نیست، در واقع تاكتیك تنها 20 درصد كار است و این بازیكنان هوشیار و باتجربه تیم‌ها هستند كه برنده این بازی را مشخص می‌كنند.

وی درباره شایعه اختلافش با امیر قلعه‌نویی تاکید کرد: این شایعات را همواره پیش از بازی استقلال مقابل پرسپولیس به راه می‌اندازند تا تیم را به حاشیه ببرند. همه می‌دانند كه رابطه من  با قلعه‌نویی چگونه است، همواره با بزرگ‌ترهای خودم در تیم به خصوص سرمربی تیم با احترام برخورد كرده‌ام.

سیاوش اکبرپور مهاجم استقلال تهران

اكبرپور درباره انتخاب مدیرعامل جدید باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: در هر صورت ما با مدیرعامل جدید مشكلی نداریم من تاكنون با واعظی آشتیانی برخوردی نداشتم، البته معتقدم فتح‌الله‌زاده نیز زحمات بسیاری برای استقلال كشید و باید به او خسته نباشید گفت و امیدوارم مدیریت جدید باشگاه نیز بتواند به تیم استقلال كمك كند تا موفق شود.

وی درباره شانس حضورش در بازی با پرسپولیس ادامه داد: بی‌تردید هر بازیكنی كه به میدان برود تفاوتی نمی‌كند، اگر هم بازی كنم تمام تلاشم را انجام می‌دهم، در هر صورت در تیم ما قلب تمامی بازیكنان برای یكدیگر و استقلال می‌تپد.

مهاجم آبی پوشان درباره حضور علی كریمی در پرسپولیس اظهار داشت: كریمی بازیكن بزرگی است كه جای هیچ بحثی ندارد و من او را الگوی ورزشی خودم می‌دانم و چه در داخل و چه در بیرون زمین برای او احترام زیادی قائل هستم.

وی در ادامه با تمجید از خط حمله تیم فوتبال استقلال یاد آورشد: بارها گفته‌ام كه بهترین مهاجمان فوتبال ایران در تیم استقلال هستند و بی‌تردید آن‌ها بازی به بازی بهتر می‌شوند.

اکبرپور نمی‌تواند میل خود را برای حضور در تیم ملی پنهان كند و در پایان در این مورد گفت: به لطف خدا تیم ملی فوتبال ایران این روزها در وضعیت خوبی به سر می‌برد و بی‌تردید آرزوی هربازیكنی است كه با درخشش در لیگ برتر به تیم ملی راه پیدا كند، من نیز همین هدف را دارم و امیدوارم بتوانم در تیم ملی بازی كنم. تلاشم را طی این هفته‌ها انجام می‌دهم تا شاید در فهرست علی دایی برای بازی ایران و كره‌شمالی قرار بگیرم.