تبیان، دستیار زندگی
کاپیتان تیم فوتبال کشورمان گفت: نتیجه گرفتن پرسپولیس با ستاره ای مانند علی کریمی تماشاگر را به ورزشگاه....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهدوی کیا: ستاره یعنی کریمی

مهدوی کیا، کریمی

کاپیتان تیم فوتبال کشورمان گفت: نتیجه گرفتن پرسپولیس با ستاره ای مانند علی کریمی تماشاگر را به ورزشگاه می کشاند تا پرسپولیس هم هفته های آینده بهتر کار کند و هم برای آسیا آماده شود.

مهدی مهدوی کیا بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد داربی 65 گفت: حساسیت های این بازی همیشه بوده و هست. این بازی هم مثل همه بازی ها سه امتیاز دارد اما چون دو تیم پر طرفدار هستند همیشه داربی حساس می شود. امیدوارم که این بار یک بازی زیبا، تماشاگر پسند و جوانمردانه برگزار شود.

وی با بیان اینکه 15 دقیقه پایانی دیدار پرسپولیس برابر پگاه را دیده است که این تیم یک گل زد و دو بر صفر برنده بازی شد، افزود: آن برد برای پرسپولیس قبل از داربی بسیار مهم بود زیرا به شرایط روحی پرسپولیس کمک می کند تا آنها با روحیه ای خوب به دیدار استقلال بروند.

هافبک تیم فوتبال اینتراخت در پاسخ به این سوال که برای داربی چه نتیجه ای را پیش بینی می کنی؟، اظهار داشت: این بازی با همه بازی ها فرق می کند. متاسفانه در گذشته هر تیمی که بهتر و آماده تر بوده داربی را باخته است. در این بازی هر تیمی از موقعیت ها بهتر استفاده کند برنده می شود.

مهدوی کیا، کریمی

وی در مورد بهترین خاطره اش از داربی تصریح کرد: من سه بار در داربی بازی کردم که هر سه بار را هم بردیم که خاطره خیلی خوبی برایم هست. در این بازی ها یک گل هم زدم. در همان بازی که فرشاد پیوس از فوتبال خداحافظی کرد که پیراهنش را من پوشیدم و همان بازی هم گل زدم.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حضور بازیکنی مثل علی کریمی در داربی خاطر نشان کرد: علی بازیکنی است که هواداران وی را خیلی دوست دارند. وی همیشه تاثیرگذار بوده است و خیلی به تیم کمک می کند. آمدن 90 هزار نفر به استادیوم در بازی با پگاه به خاطر این است که ستاره ای مثل علی کریمی به پرسپولیس برگشته است و خیلی می تواند به تیم کمک کند. نتیجه گرفتن پرسپولیس و ستاره ای مثل علی کریمی تماشاگر را به استادیوم می کشاند تا تیم هم هفته های آینده بهتر کار کند و هم برای آسیا آماده شود تا آنجا هم مورد حمایت هواداران باشد.

وی در مورد نیمکت نشینی اش در تیم اینتراخت تاکید کرد: دلیل خاصی ندارد. مربی به یک ترکیب دلخواه رسیده و با همین ترکیب کارش را ادامه می دهد. من تمام سعی و تلاشم را در تمرینات می کنم تا به ترکیب اصلی برسم. اگر مربی از من استفاده کند هم با تمام وجود برای تیم بازی می کنم.

مهدوی کیا در پایان در پایخ به این سوال که نیمکت نشینی در اینتراخت فرانکفورت باعث نمی شود دیگر به تیم ملی دعوت نشوید؟، گفت: در مورد تیم ملی هیچ صحبتی ندارم.