تبیان، دستیار زندگی
با افزوده شدن بخش های جدیدی به بانک صوتی و متنی کتابخانه دیجیتال تبیان، این کتابخانه به بزرگ ترین کتابخانه دیجیتال کشور تبدیل شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کتابخانه تبيان به بزرگ ترين کتابخانه ديجيتال کشور تبديل شد

کتابخانه تبیان به بزرگ ترین کتابخانه دیجیتال کشور تبدیل شد

با افزوده شدن بخش هاي جديدي به بانک صوتي و متني کتابخانه ديجيتال تبيان، اين کتابخانه به بزرگ ترين کتابخانه ديجيتال کشور تبديل شد.

به گزارش خبرگزاري کتاب ايران(ايبنا)، حجت‌الاسلام عليرضا سلطاني‌مهاجر مدير موسسه فرهنگي اطلاع‌رساني تبيان دفتر قم‌، با بيان اين‌که کتابخانه ديجيتال تبيان در حدود 5 سال قبل راه‌اندازي شده‌، گفت: اکنون در بخش منابع متني اين کتابخانه، 60 هزار کتاب و مقاله به صورت تمام متن به زبان‌هاي فارسي، عربي و انگليسي در اختيار کاربران قرار دارد.

وي با اشاره به قابليت ايجاد کتابخانه شخصي از طريق اين کتابخانه گفت: با استفاده از اين گزينه کاربر مي‌تواند کتاب‌هاي مورد نظر خود را به کتابخانه شخصي وارد کرده و براي امور تحقيقاتي از قابليت‌هاي محيط کتابخانه استفاده کند.

وي با بيان اين‌که اين کتابخانه ديجيتال از طريق سايت تبيان در دسترس است، افزود: از طريق اين کتابخانه همچنين مي‌توان کتابخانه‌اي جمعي ايجاد کرد که از طريق آن چند کاربر از کتاب‌هاي شخصي، استفاده كنند.

سلطاني‌مهاجر ادامه داد: اخبار کتابخانه‌ها از جمله بخش‌هاي ديگري است که جديدا به اين قسمت افزوده شده‌است.

وي منابع صوتي را از‌ ساير منابع اين کتابخانه برشمرد و خاطرنشان کرد: در اين قسمت که در حال حاضر عمدتا به مباحث قرآني اختصاص دارد، دوره‌هاي مختلف ترتيل، تحليل و تحقيق قرآن، 60 نوع قرائت اذان و ... در اختيار کاربران قرار گرفته‌است.

مدير موسسه فرهنگي اطلاع رساني تبيان دفتر قم با بيان اين‌که منابع صوتي به تازگي به منابع کتابخانه تبيان افزوده شده‌، گفت: سخنراني‌هاي شخصيت‌هاي مختلف به تدريج به منابع موجود در اين کتابخانه افزوده مي‌شود.