تبیان، دستیار زندگی
طری به گزارش خبرنگار تبیان : پنجشنبه بعدازظهر 8/5/82 در ادامه تمرینات و مرحله سوم آماده سازی تیم فوتبال دانشجویان دانشگاه آزاد كه هدایت آن را مهدی مناجاتی به همراه امیرحسین پیروانی و بهمن خداكرم به عهده دارند، در دیگر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بزرگان در دیدار دانشگاه آزاد و صبا باطری

به گزارش خبرنگار تبیان :

پنجشنبه بعدازظهر 8/5/82 در ادامه تمرینات و مرحله سوم آماده سازی تیم فوتبال دانشجویان دانشگاه آزاد كه هدایت آن را مهدی مناجاتی به همراه امیرحسین پیروانی و بهمن خداكرم به عهده دارند، در دیگر بازی تداركاتی خود به مصاف تیم پر مهره صبا باطری رفت كه مربیگری این تیم تازه شكل گرفته بر عهده پرویز مظلومی و جواد زرینچه است.

در این بازی دوستانه و پر برخورد تیم دانشگاه آزاد موفق شد با نتیجه دو بر یك پیروز شود. گلهای تیم دانشگاه آزاد را بابایی و اكرامی به ثمر رساندند و تك گل تیم صبا باطری را پایان رأفت مهاجم فصل پیش پرسپولیس زد.

از نكات جالب این دیدار حضور چهره هایی چون جلال طالبی و منصور پور حیدری و عبدالعلی چنگیز به همراه علی خسروی و محمد مؤمنی بود كه از نزدیك این دیدار را تماشا كردند.

نكته جالب دیگر اینكه در تركیب صبا باطری جواد زرینچه ، حاج اسبویی ، ، كاظم محمودی ، آتیلا حجازی ، صاحب جمعی ، رأفت و شهریار داستان حضور داشتند كه این خود نوید یك تیم مدعی برای فصل بعد در جام آزادگان را می دهد .

در پایان این بازی جلال طالبی با چند تن از بازیكنان مورد نظر دانشجویان جهت شركت در تمرینات تیم مس كرمان مذاكره كرد.

از دیگر نكات حائز اهمیت حضور مدافع برزیلی به نام فابیو بود كه گفته می شد جهت عقد قرارداد با یكی از تیم های لیگ برتر به ایران آمده است . وی به اتفاق مدیر برنامه هایش به زمین شماره 2 آزادی آمده بود تا هم به جهت آشنایی با آب وهوا ایران كمی تمرین كند و هم از نزدیك با سطح بازی ایرانیان اشنا شود.