تبیان، دستیار زندگی
خوانی در نمایشگاه بزرگ فرهنگ فاطمی مراسم تعزیه خوانی و مدیحه سرایی در وصف مظلومیت و ایثارگری های سالار شهیدان، حضرت امام حسین (ع)، در محوطه ورودی فضای معنوی و روح بخش نخستین نمایشگاه بزرگ فرهنگ فاطمی برگزار می شود .ایسنا- به...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار ادبی و هنری 1 مرداد ماه 1383

تعزیه خوانی در نمایشگاه بزرگ فرهنگ فاطمی

مراسم تعزیه خوانی و مدیحه سرایی در وصف مظلومیت و ایثارگری های سالار شهیدان، حضرت امام حسین (ع)، در محوطه ورودی فضای معنوی و روح بخش نخستین نمایشگاه بزرگ فرهنگ فاطمی برگزار می شود

.ایسنا- به گزارش روابط عمومی نخستین نمایشگاه بزرگ فرهنگ فاطمی، «حمید ظفرقندی» مدیر برگزاری این نمایشگاه معنوی گفت: در این مراسم معنوی كه با استقبال چشمگیر بازدیدكنندگان همراه است، شماری از هنرمندان و محبان اهل بیت (ع) با اجرای برنامه های تعزیه خوانی و نوحه سرایی به معرفی بیشتر فداكاری ها و رشادت های حضرت سیدالشهداء و یاران باوفایش پرداختند.

وی تصریح كرد: بدون شك به تصویركشیدن لحظاتی از دلاوری ها و ازجان گذشتگی های امام حسین (ع) و یارانش در واقعه تاریخی و خونین عاشورا می تواند زمینه ساز توسعه و اشاعه مكتب حسینی در میان اقشار مردم به ویژه نسل جوان باشد.

نخستین نمایشگاه بزرگ فرهنگ فاطمی كه با مشاركت بیش از ۸۰ تشكل دینی- مذهبی برگزار شده است، طی روزهای ۲ تیر تا ۲ مردادماه از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۲ برای بازدید عموم علاقه مندان و دوستداران اهل بیت دایر خواهد بود.

نخستین نمایشگاه بزرگ فرهنگ فاطمی در تهران-  ضلع جنوبی پارك شهر، خیابان بهشت، جنب شهرداری تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط :

نمایش بزرگ ترین تابلوی الله جهان

نمایشگاه از ولادت تا شهادت

خانه هنرهای ایرانی به میزبانی هنرمندان فاطمی آمد