تبیان، دستیار زندگی
هافبک شماره هشت تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: از عملكردم مقابل پگاه راضی نبودم اما روز به روز بهتر می‌شوم....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

كریمی: از عملكردم راضی نیستم

علی کریمی

هافبک شماره هشت تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: از عملكردم مقابل پگاه راضی نبودم اما روز به روز بهتر می‌شوم.

علی كریمی پس از انجام نخستین بازی خود برای پرسپولیس در هشتمین دوره لیگ برتر به ایسنا گفت: از عملكردم برابر پگاه راضی نیستم. این نخستین بازی من برای پرسپولیس بود و معتقدم در بازی‌های آینده با سایر نفرات بهتر هماهنگ می‌شوم. همچنین سه امتیاز این بازی برای پرسپولیس بسیار مهم بود كه خوشبختانه توانستیم آن را بدست آوریم.

وی درباره تشویق‌های مكرر تماشاگران افزود: تماشاگران همواره به من لطف دارند و بسیار خوشحالم كه در یك مسابقه این تعداد تماشاگر برای تماشای بازی پرسپولیس آمده است. تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا در بازی بعدی بهترین عملكرد را داشته باشم. فضای ورزشگاه آزادی همواره جالب بوده و حضور این تعداد تماشاگر برای یك بازی پرسپولیس جای تعجب و البته شادی بسیاری دارد و مهمتر از آن این بود كه ما این تماشاگران خوب را با خوشحالی به خانه فرستادیم.

علی کریمی و مهدی نوری

هافبک شماره هشت تیم فوتبال پرسپولیس درباره‌ بازی این تیم مقابل استقلال خاطر نشان کرد: هیچ‌گاه برای این بازی كری نمی‌خوانم، استقلال رقیب همیشگی پرسپولیس است و همواره داربی تهران اهمیت داشته است. امیدوارم این بازی جوانمردانه و تماشاگر پسند از كار دربیاید و هر كس بهتر بازی كند پیروز خواهد شد.

وی همچنین اظهار داشت: خاصیت بازی‌های داربی این است كه هر تیمی بهتر از موقعیت‌های خود استفاده كند، پیروز می‌شود. این داربی نیز مانند بازی‌های سال گذشته است اما شاید اهمیت نتیجه‌ آن به خصوص برای هواداران بیشتر باشد. من نمی‌توانم نتیجه‌ را پیش‌بینی كنم اما امیدوارم هر تیمی كه شایستگی پیروزی را دارد، سه امتیاز این بازی مهم را بدست آورد.

علی کریمی درباره‌ احتمال بازگشتش به تیم ملی ایران گفت: به تیم ملی فكر نمی‌كنم و تمام تلاشم این است بهترین بازی‌های ممكن را برای پرسپولیس انجام دهم.