تبیان، دستیار زندگی
دوازدهمینISP تبیان در استان مركزی با حضور امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، فرماندار و معاونین ایشان، مدیركل امورمجلس و استانهای سازمان تبلیغات اسلامی و تنی چند از مسئولین استان در محل سازمان تبلیغات اسلامی اس...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دوازدهمین

ISP

تبیان افتتاح شد

دوازدهمینISP تبیان در استان مركزی با حضور امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، فرماندار و معاونین ایشان، مدیركل امورمجلس و استانهای سازمان تبلیغات اسلامی و تنی چند از مسئولین استان در محل سازمان تبلیغات اسلامی استان مركزی افتتاح شد.

در این مراسم ابتدا حاج آقا رضائیان مسئول سازمان تبلیغات استان ضمن خیرمقدم، گزارشی از فعالیتهای سازمان استان ارائه نمودند، آنگاه استاندار طی سخنانی بر لزوم استفاده از فناوری روز در اشاعه فرهنگ اسلامی و ملی تاكید نموده و ضمن تبریك به سازمان تبلیغات برای ورود به این عرصه، حمایت خود را نسبت به توسعه این فعالیتها اعلام نمودند. سپس حجت الاسلام فلاح مدیركل امورمجلس و استانهای سازمان تبلیغات ضمن سخنانی، به تبیین دیدگاهها و فعالیتهای سازمان در دو بعد سنتی و نوین پرداختند.

در خاتمه نماینده ولی فقیه و امام جمعه اراك ضمن تشكر از كلیه دست اندركاران این امر خیر، برای ایشان آرزوی توفیق بیشتر نمودند.

در ادامه مدعوین ضمن حضور در محل كافی نت وISP، رسماًISP را افتتاح نموده و با بخشهای مختلف سایت تبیان از نزدیك آشنا شدند. لازم به ذكراست كه بطور همزمان اینترانت تبیان نیز در اراك راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت.