تبیان، دستیار زندگی
رئیس حوزه هنری استان تهران از اهدا سومین جایزه و تندیس ادبی قدس و معرفی هیات داوران آن در آینده‌ای نزدیك خبرداد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حوزه هنري استان تهران "جايزه ادبي قدس" اهدا مي‌كند

حوزه هنری استان تهران ،جایزه ادبی قدس، اهدا می‌كند

رئيس حوزه هنري استان تهران از اهدا سومين جايزه و تنديس ادبي قدس و معرفي هيات داوران آن در آينده‌اي نزديك خبرداد

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا):  رئيس حوزه هنري اين استان گفت: براي سومين سال پياپي "جايزه ادبي قدس" به برترين اشعار با موضوع مقاومت اسلامي در فلسطين و لبنان اهدا می شود.

فاضل نظري هدف از اهداء اين جايزه را تاكيد بر موضوع فلسطين به عنوان مهم‌ترين مساله جهان اسلام و منطقه دانست و اظهار داشت : سومين دوره جايزه ادبي قدس در دو حوزه برگزيده خواهد داشت كه يكي تقدير از تلاشگران ادبيات مقاومت و ديگري اهداي جايزه به آفرينندگان قطعات ادبي در اين حوزه است.

وي از معرفي اعضاي هيات داوران سومين دوره جايزه ادبي قدس در آينده‌اي نزديك خبرداد و افزود: دكتر طاهره صفارزاده، م.مويد و محمدكاظم كاظمي داوري دوره‌های گذشته اين جايزه را بر عهده داشتند.

نظري گفت: اين جايزه پيش از اين، همزمان با كنگره شعر دفاع مقدس توسط حوزه هنري استان تهران اهدا مي‌شد. در صورتي‌ كه حوزه هنري استان تهران با بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس به توافق برسند، جايزه ادبي قدس هم ‌زمان با كنگره شعر دفاع مقدس برگزار مي‌شود و در غير اين صورت، در برنامه‌اي مجزا  يا همراه با ويژه‌برنامه‌اي درباره هنر مقاومت و پايداري اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان شركت در سومين دوره جايزه ادبي قدس مي‌توانند اشعار خود را در هر قالبي و حداكثر سه اثر تا پايان دي ماه سال جاري به دبيرخانه جايزه واقع در ميدان آرژانتين، خيابان بخارست، كوچه دوازدهم، پلاك 28، حوزه هنري استان تهران ارسال كنند