تبیان، دستیار زندگی
دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا امروز با برگزاری چهار دیدار....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ماموریت دشوار سایپا در تاشکند

سایپا، ریوالدو

دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا امروز با برگزاری چهار دیدار پیگیری می شود که در یکی از حساس ترین بازی ها تیم فوتبال سایپا در تاشکند به دیدار کوروچی ازبکستان می رود.

به نقل از مهر، تساوی 2 بر2 در دیدار رفت مقابل کوروچی ازبکستان تیم فوتبال سایپا را در آستانه حذف از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قرار داده و این تیم برای فرار از سقوط چاره‌ای جز کسب برتری در بازی امروز ندارد.

سایپا امروز در ورزشگاه MHSK شهر تاشکند با تیم آماده کوروچی و 20 هزار تماشاگری روبه رو می شود که در تدارک جشن صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا هستند. امروز فقط یک چیز جشن آنها را خراب می کند و آن هم تقابل با یک سایپا آماده و کم اشتباه که برخلاف بازی رفت به دور از بازی احساسی به ارائه فوتبالی هدفمند می اندیشد.

سایپا

شاگردان لیتبارسکی در این بازی، نه دیگر از ریوالدو هراس دارند و نه در ذهن خود تعداد بازی های بدون شکست کوروچی را مرور می کنند. ترس سایپا از تیم شکست ناپذیر کوروچی ریخته و می توان انتظار داشت که امروز نمایشی فراتر از انتظار از نارنجی پوشان کرجی شاهد باشیم.

در چارچوب دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا امروز سه بازی دیگر هم برگزار می شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

* آدلایدیونایتد استرالیا - کاشیماآنتلرز ژاپن

نتیجه بازی رفت: تساوی یک بریک

* گامبا اوزاکا ژاپن - الکرامه سوریه

نتیجه بازی رفت: 2 بریک به سود گامبا اوزاکا

* اوراواردز ژاپن - القادسیه کویت

نتیجه بازی رفت: 3 بر2 به سود القادسیه