تبیان، دستیار زندگی
مؤسسه عروج اندیشه نوین كه متشكل از طلاب، دانشجویان و اساتید حوزه و دانشگاه است، كارهای قرآنی خود را به صورت كتاب و نرم‌افزار در نمایشگاه قرآن عرضه كرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فعاليت گروه تحقيقاتي حوزوي و دانشجويي مؤسسه عروج انديشه نوين در نمايشگاه قرآن

فعالیت گروه تحقیقاتی حوزوی و دانشجویی مؤسسه عروج اندیشه نوین در نمایشگاه قرآن

مؤسسه عروج انديشه نوين كه متشكل از طلاب، دانشجويان و اساتيد حوزه و دانشگاه است، كارهاي قرآني خود را به صورت كتاب و نرم‌افزار در نمايشگاه قرآن عرضه كرد

.

حجت‌الاسلام نوربخش، مدير مسؤول مؤسسه عروج انديشه نوين، در گفت وگو با خبرگزاري رسا گفت: در جامعه کنوني، خلأهاي فرهنگي زيادي وجود دارد و در زمينه كودكان و نوجوانان كارهاي قوي و مؤثر كم است و هدف ما در اين مؤسسه اين است كه با كمك طلاب و دانشجويان اين خلأ فرهنگي را تا حدودي پر كنيم.

وي در ادامه افزود: موسسه عروج انديشه نوين، به همت طلاب و اساتيد حوزه، مدت پنج سال است كه فعاليت خود را آغاز كرده امسال نيز به صورت رسمي كارهاي ويژه‌اي را به انجام رساند.

مدير مسؤول مؤسسه عروج انديشه نوين با اشاره به كارهاي صورت گرفته در اين مؤسسه افزود: كارهاي اين مركز فرهنگي ـ هنري به دو صورت محتوايي و اجرايي صورت مي‌گيرد كه كارهاي محتوايي همچون عالم شناسي شيعه، نماز و عبادات بر عهده مدرسين حوزه و طلاب است و نيز در قسمت اجراي محتويات كه به دو بخش مركز باران و آسمان تقسيم شده است، محصولات به صورت كتاب و نرم‌افزار به سازمان‌ها و ادارات عرضه مي‌شود.

اين مدرس حوزه و دانشگاه با بيان اين‌كه مؤسسه عروج انديشه نوين در شهرهاي بزرگ نمايندگي دارد، گفت: مادر نمايشگاه قرآن حضور پيدا كرديم تا طلاب، دانشجويان و ساير اقشار مردم با فعاليت اين مؤسسه آشنا شده و از محصولات تحقيقاتي ارزشمند آن استفاده کنند.

گفتني است، مؤسسه عروج انديشه نوين با برگزاري مسابقات قرآني و فرهنگي در مدارس، سازمان‌ها و ادارات ايده‌هاي جديدي را در نشر احكام ديني مطرح كرده است.