تبیان، دستیار زندگی
نخستین نمایشگاه نرم افزاری قرآن کریم، پنجشنبه شب طی مراسمی باحضور سرپرست موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) به کار خود پایان داد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دكترعلیرضا طالب پور در اختتامیه نمایشگاه نرم افزاری قرآن کریم قم

زیر ساخت های تبیان در حد بسیار مطلوب و غیر قابل نفوذ طراحی شده است

اختتامیه نمایشگاه قرآن قم

نخستین  نمایشگاه نرم افزاری قرآن کریم، پنجشنبه شب طی مراسمی باحضور سرپرست موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی  تبیان در حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) به کار خود پایان داد.

در این نمایشگاه نرم افزاری قرآن كه باحضور"موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی  تبیان " ،"مركز تحقیقات كامپیوتری علوم اسلامی "، "مركز فرهنگ و معارف قرآن دفتر تبلیغات اسلامی"و "دانشکده مجازی علوم حدیث"  برگزارگردید، جدیدترین نرم افزارهای فرهنگی ، قرآنی واسلامی این موسسات ارایه شد.

اختتامیه نمایشگاه قرآن قم      اختتامیه نمایشگاه قرآن قم

سرپرست موسسه تبیان در اختتامیه این نمایشگاه عنوان کرد: موسسه تبیان از شش سال گذشته با رهنمود وتاكید مقام معظم رهبری ( دام ظله العالی) مبنی بر بهره گیری ازفناوری روز برای ترویج وتوسعه فرهنگ دینی وآموزه های اسلامی به صورت حرفه ای وبا رویكرد فرهنگی تاسیس شد.

دكترعلیرضا طالب پور افزود: این سایت درآغاز فعالیت با تاكید برزیرساخت های مستحكم و غیر قابل نفوذ طراحی شد كه از لحاظ امنیت، ثبات ومسائل فنی درحد بسیار مطلوبی می باشد.

اختتامیه نمایشگاه قرآن قم      اختتامیه نمایشگاه قرآن قم

وی اطلاع رسانی، تعامل و تاثیرگذاری فرهنگی را از اهداف مهم موسسه وسایت بزرگ تبیان ذكركرد وگفت:این سایت كلیه نیازهای زندگی همه اقشار جامعه در سنین مختلف را برآورده می سازد.

دکترطالب پور روزآمدی را از ویژگی های این سایت ذكر كرد و افزود: سایت تبیان با هدف ارتقاء بینش دینی و مذهبی شیعیان و ارتقاء فرهنگ جامعه، موفق به جلب توجه جمع كثیری ازكاربران به خود شده است.

اختتامیه نمایشگاه قرآن قم

وی تعداد كاربران واعضای نهایی و دائمی سایت تبیان را افتخار آمیز دانست واظهار داشت: بخش مشاوره یكی از بخش های پربیینده این سایت می باشدكه 70 مشاور در 45 موضوع مختلف به مخاطبان مشاوره ارائه می دهند.

دکتر طالب پور اتصال سایت تبیان به شبكه اینترانت را از ویژگی های شاخص این سایت ذكر كرد كه حتی با قطع اینترنت در كشور، 30 استان متصل به این شبكه قادر به استفاده از این سایت می باشند.

اختتامیه نمایشگاه قرآن قم

وی استفاده ازدو روش تجمیع اطلاعات و تولید جمعی محتوا را دو راهكار موثر در غنا بخشی بیشتر به مضامین سایت تبیان ذكر كرد و افزود: تعمیق مفاهیم و مطالب این سایت در اولویت های برنامه ای این موسسه قرار دارد.

وی خاطر نشان كرد: برقراری تعامل وهمكاری با سایر موسسات و مراكز دینی ، پژوهشی و فرهنگی برای محتوا بخشی بیشتر به سایت مورد استفاده قرار می گیرد تا با اتكا و بهره گیری از پتانسیل جامعه بتوان این سایت را تقویت كرد.

اختتامیه نمایشگاه قرآن قم

سرپرست موسسه تبیان دراین مراسم ازحمایت تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه (سلام الله علیها) در  برگزاری این نمایشگاه تقدیر و قدر دانی نمود.و با توجه به هک شدن سایت های  شیعی عنوان کرد: موسسه تبیان با توجه به زیر ساخت های قوی اش آماده ارائه هرگونه خدمات  به سایت های فرهنگی وشیعی و پشتوانه فنی از این سایت ها است.

روابط عمومی دفتر تبیان قم