تبیان، دستیار زندگی
آیت الله مکارم شیرازی در بازدید از نمایشگاه نرم افزاری قرآن کریم در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها ) با تقدیر ازعملکرد موسسه تبیان عنوان کردند: سایت تبیان بسیار خوب عمل کرده است و این که کتابخانه 60 هزار جلدی اینترنتی به صورت رایگان در اختیا
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضرت آیت الله مکارم شیرازی دربازدید از غرفه تبیان:

کتابخانه اینترنتی تبیان قابل توجه است

مکارم شیرازی،نمایشگاه قران،غرفه تبیان

آیت الله مکارم شیرازی در بازدید از نمایشگاه نرم افزاری قرآن کریم  در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها ) با تقدیر ازعملکرد موسسه تبیان عنوان کردند: سایت تبیان بسیار خوب عمل کرده است و این که کتابخانه 60 هزار جلدی اینترنتی به صورت رایگان در اختیار جوانان گذاشته بسیار قابل توجه است و من برای موفقیت بیشترتبیان دعامی کنم

به گزارش خبرنگار تبیان حضرت آیت الله مکارم شیرازی پنج شنبه 29 شهریور در بازدیدی که در آخرین روز برگزاری نمایشگاه نرم افزاری قرآن کریم از این نمایشگاه داشتند بااستقبال از بر گزاری چنین نمایشگاه هایی تصریح کردند: بايد كاري كنيم كه نسل جوان امروز با فرهنگ قرآن بيشتر آشنا شوند

ایشان تاکید کردند: قرآن بزرگ‌ترين سرمايه مسلمان است و با عنوان مهم‌ترين كتاب آسماني است که در اختيار بشر قرار گرفته است. لذا باید جوانان را با استفاده از ابزار و فن آوریهای نو باقرآن  آشنا سازیم و در اين زمينه مي‌توان از ابزارهای روز بهترين بهره را برد واینترنت فضای مناسبی برای انتقال این مفاهیم است. وباید در این راه از بهترین و جذاب ترین روشها استفاده کنیم واز مسائلی که ممکن است است دشمن از آن سوءاستفاده شود پرهیز کرد.

اين مرجع تقليد با اشاره به هك برخي پايگاه‌هاي اينترنتي شيعي از سوي وهابيت بيان داشت: جمعي از وهابيان به حمايت از اسراييل و آمريكا دست به هك برخي پايگاه‌هاي شيعي زده‌اند كه نشان از ضعف آنها در برابر عقايد قوي شيعي است.

ایشان تأكيد كردند:‌ وهابيت هر نوآوري را بدعت مي‌داند و به همين دليل با بسياري از ابزار و نوآوري‌هاي روز جهان مخالفت مي‌كند و هم‌اينك ابزار دست آمريكا و اسرائيل شده است.

حضرت آيت‌الله مكارم شيرازي با توجه به تأثير پايگاه‌هاي اينترنتي شيعي در فضاي مجازي افزود: اينترنت مي‌تواند فضاي خوبي براي انتقال مفاهيم ديني باشد و اين تأثير را به خوبي در واكنش وهابيان ديديم كه چگونه مانع آن شده و به هك پايگاه‌هاي شيعي مي‌پردازند.

ایشان در پایان افزودند: بايد با ابزار قوي روز و كارآمد پاسخ مخالفان را داد و بيش از گذشته نسبت به اين مسائل برخورد كرد.

گفتني است، نمايشگاه نرم‌افزاري قرآن كريم در حوزه پايگاه‌هاي الكترونيكي علوم قرآني با هدف توجه به نيازهاي قرآني در بزرگ‌ترين پايگاه توليد نرم‌افزاري كشور شهر مقدس قم، در صحن صاحب‌الزمان حرم حضرت معصومه(س) پس از هیجده روز، شامگاه پنج شنبه 29 شهریور با حضور دکترطالب پور سرپرست جدیدموسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان و  به كار خود پايان داد.

در اين نمايشگاه مؤسسه فرهنگي و اطلاع‌رساني تبيان، مركز تحقيقات كامپيوتري علوم اسلامي، مركز فرهنگ و معارف قرآن دفتر تبليغات اسلامي و  دانشکده مجازی علوم حدیث با همکاری راديو سراسري معارف، فعاليت‌هاي خود در زمينه نرم‌افزاري قرآن در اختیار خیل  استقبال روزه‌داران و زائران حضرت معصومه(س) قرار دادند.