تبیان، دستیار زندگی
به گفته مسئول غرفه پایان‌نامه‌ها، حدود 347 پایان‌نامه قرآنی و علوم حدیث در مقاطع كارشناسی، كارشناسی ارشد و دكترا در نوبت داوری قرار دارند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

347 پايان‌نامه در نوبت داوری نمايشگاه بين‌المللی قرآن

پایان‌نامه در نوبت داوری نمایشگاه بین‌المللی قرآن

به گفته مسئول غرفه پايان‌نامه‌ها، حدود 347 پايان‌نامه قرآنی و علوم حديث در مقاطع كارشناسی، كارشناسی ارشد و دكترا در نوبت داوری قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا) و به نقل از ستاد خبری شانزدهمين نمايشگاه بين‌المللی قرآن كريم، علاوه بر پايان‌نامه‌های فوق، تعداد 160 پژوهش قرآنی نيز از پژوهشكده‌ها و حوزه‌های علميه برای نمايش در غرفه پايان‌نامه‌های بخش دانشگاهی ارايه شده است.

«سلامت‌پناه» يكی از داوران پايان‌نامه‌ها با اشاره به 3 مرحله‌ای بودن داوری گفت: در هر مقطع دانشگاهی 5 پايان‌نامه برگزيده می‌شود و به محققان آنها لوح تقدير و جوايز نفيسی اهدا می‌شود، درمجموع15 پايان‌نامه برگزيده در پايان نمايشگاه قرآن كريم انتخاب و معرفی خواهند شد.

وی درباره شاخص‌های انتخاب پايان‌نامه‌های برتر گفت: پنج داور اين بخش، پايان‌نامه‌ها را از نظر محتوايی، ساختاری، مضامين، نوآوری، داشتن تحليل و رعايت روش تحقيق، ارتباط و انسجام مطالب، طی سه مرحله مورد ارزيابی قرار می‌دهند.

او در ادامه افزود: فراخوان ارائه پايان‌نامه‌های دانشگاهی از طريق معاونت فرهنگی وزارت علوم و تحقيقات در 11 خرداد سال جاری به مراكز علمی ـ دانشگاهی اعلام شد.