تبیان، دستیار زندگی
در ادامه‌ی حضورهای بین‌المللی فیلم سینمایی «به همین سادگی» به كارگردانی رضا میركریمی این فیلم در مهر و آبان ماه در یازده جشنواره‌ی جهانی از هامبورگ،سوئد تا بلغارستان و لهستان به نمایش درمی‌آید. این فیلم در مهر ماه در جشنواره‌های فیلم«هامبورگ»، «یاری
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

به‌همین سادگی در یازده جشنواره‌ی جهانی

هنگامه قاضیانی در نمایی ازبه همین سادگی

در ادامه‌ی حضورهای بین‌المللی،

«به‌همین سادگی» مهر و آبان ماه به یازده جشنواره‌ی جهانی دعوت شد

در ادامه‌ی حضورهای بین‌المللی فیلم سینمایی «به همین سادگی» به كارگردانی رضا میركریمی این فیلم در مهر و آبان ماه در یازده جشنواره‌ی جهانی از هامبورگ،سوئد تا بلغارستان و لهستان به نمایش درمی‌آید.

این فیلم در مهر ماه در جشنواره‌های فیلم«هامبورگ»، «یاری» سوئد، «آنتالیا» و «شیكاگوی» آمریكا به نمایش درمی‌آید.

و سپس در آبان ماه راهی جشنواره‌های «بوستون»، «واشنگتن دی‌سی» و «هوستون»، فستیوال «كلیمانیای» بلغارستان،«استكهلم» سوئد و آسیاپاسفیك خواهد شد.

همچنین در آذر ماه جشنواره‌ی «پلاس كمرایمیج» لهستان، فیلم «به‌همین سادگی» را به نمایش می‌گذارد.

در سال 2009 نیز این فیلم نمایش‌های بین‌المللی خود را با حضور در فستیوال فیلم‌های ایرانی ادینبورگ اسكاتلند كه در فوریه 2009 (بهمن ماه )برپا می‌شود، آغاز خواهد كرد.

در ادامه‌ی حضورهای بین‌المللی فیلم سینمایی «به همین سادگی» به كارگردانی رضا میركریمی این فیلم در مهر و آبان ماه در یازده جشنواره‌ی جهانی از هامبورگ،سوئد تا بلغارستان و لهستان به نمایش درمی‌آید.

نقیبی مسوول پخش بین‌المللی فیلم «به همین سادگی» همچنین از مذاكراتی در مسكو، تركیه، كشورهای حاشیه خلیج‌فارس و حوزه بالكان و آمریكا برای نمایش این فیلم در سینماها، شبكه‌های نمایش خانگی و تلویزیون خبر داد.

به گزارش ایسنا، «به همین سادگی» بعد از حضور موفقیت‌آمیزش در جشنواره‌ی فیلم فجر و انتخاب بهترین فیلم، فیلم‌نامه و بازیگری این جشنواره، طی چند ماه گذشته بهترین فیلم جشنواره‌ی مسكو شد و جایزه‌ی ویژه منتقدان این جشنواره را گرفت و به تازگی هم هنگامه قاضیانی بازیگر این فیلم بهترین بازیگر جشنواره‌ی وارنا بلغارستان شد.

بنا بر این گزارش، «به همین سادگی» در آن هنگامه قاضیانی، مهران کاشانی، نیره فراهانی، هاله هماپور، نسترن همدم‌علی، محمدجواد جعفرپور و بهنوش صادقی به ایفای نقش می‌پردازند و در خلاصه داستان آن آمده است: فردا برای امیر روز مهمی است. او در یک مسابقه بین‌المللی معماری شرکت کرده و باید در رقابت با شرکت‌های خارجی موفق شود. همسر او طاهره به دنبال آن است که محیط آرامی در خانه برایش ایجاد کند،اما به خاطر سفر دخترشان و مجلس عروسی که در همسایگی آنها در جریان است طاهره با مشکلات زیادی روبرو می‌شود.

منبع : ایسنا

مطالب مرتبط :

هنگامه قاضیانی: خانه من، معبد من است                                                         

زنی در آستانه فروپاشی                                                                                

تولید حرفه‌ای، نگاه روز به جامعه