تبیان، دستیار زندگی
اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در نشست روز جمعه خود امیررضا واعظ آشتیانی را به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

واعظ آشتیانی مدیر عامل استقلال شد

مصاحبه واعظ آشتیانی درمورد وضعیت دوچرخه سواری

اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال در نشست روز جمعه خود امیررضا واعظ آشتیانی را به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب کردند.

به نقل از مهر، اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال عصر روز جمعه(29 شهریور ماه) در محل دفتر دانشجو تشکیل جلسه دادند و در پایان با اکثریت آرا امیررضا واعظ آشتیانی را به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه استقلال انتخاب کردند.

واعظ آشتیانی جانشین علی فتح الله زاده شده است که روز چهارشنبه به طور ناگهانی از سمت مدیرعاملی این باشگاه برکنار شد. آشتیانی در حال حاضر رئیس فدراسیون دوچرخه سواری است و اخیرا از سمت مدیرعاملی سازمان شهرک های صنعتی ایران به دلیل اختلاف نظر با وزیر صنایع و معادن استعفا کرده است.

فتح الله زاده: اختلاف با زریبافان دلیل برکناری ام بود

فتح الله زاده و حمایت او از فیروز کریمی

مدیرعامل استقلال دلیل اصلی برکناری اش از این سمت را اختلاف نظر با زریبافان رئیس مجمع این باشگاه اعلام کرد.

علی فتح الله زاده در گفتگو با مهر ضمن تایید خبر برکناری اش از مدیرعاملی باشگاه استقلال گفت: من با آقای زریبافان اختلاف نظر داشتم و در نهایت همین اختلاف نظر باعث برکناری ام از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال شد.

وی با با بیان اینکه هنوزحکم برکناری اش به وی ابلاغ نشده است افزود: چهارشنبه باشگاه استقلال را تحویل دادم و رسما از این باشگاه جدا شدم.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا به عنوان عضوی از هیئت مدیره در این باشگاه ادامه فعالیت خواهد داد گفت: کلا از باشگاه استقلال می روم و دیگر هیچ سمتی را در این باشگاه نمی پذیرم.

وی در خصوص اینکه چرا از سمتش برکنار شد، افزود: در این خصوص ناگفته های بسیاری وجود دارد که در آینده ای نزدیک بیان می کنم. در حال حاضر شرایط استقلال حساس است و برای من موفقیت تیم بیش از مواردی اینچنینی اهمیت دارد.

فتح الله زاده درخاتمه خطاب به هوادران تیم فوتبال استقلال گفت: همیشه استقلالی خواهم بود و از این تیم حمایت می کنم. ما تیم خوبی را بسته ایم و هواداران مطمئن باشند در فصل جاری مقام شایسته ای کسب خواهد کرد.

زریبافان: عملکرد ضعیف فتح الله زاده دلیل برکناری اش بود

زریبافان

رئیس مجمع باشگاه استقلال ناکارآمدی و ضعف سیستم مدیریتی باشگاه را دلیل برکناری فتح الله زاده عنوان کرد.

مسعود زریبافان رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان این مطلب به مهر در خصوص تصمیم اخیر مبنی بر برکناری مدیرعامل این باشگاه اظهار داشت: بنده کارنامه موفقی از فتح الله زاده در مدتی که مسئولیت باشگاه استقلال را دارم مشاهده نکردم و این در حالی بود که ایرادی در کادر فنی و بازیکنان نمی دیدم و از همین رو با صلاحدید هیئت مدیره تصمیم گرفتیم تغییرات اصلاحی را در باشگاه آغاز کنیم که برکناری آقای فتح الله زاده و اضافه شدن آقای انصاری به جای آقای پورحیدری که با توجه به حضورشان در باشگاه پاس همدان فرصتی برای حضور در جلسات هیئت مدیره را نداشتند، درهمین راستا بود.

وی در پاسخ به این اظهار نظر فتح الله زاده که" اختلاف با زریبافان دلیل اصلی برکناری ام بود"، افزود: قبلا با ایشان کار نمی کردم که بخواهد اختلاف نظری وجود داشته باشد. اگر من با ایشان مشکلی داشتم همان روز اول در برکناری ایشان درنگ نمی کردم اما من از ایشان حمایت کردم. به مدیریت باشگاه قدرت دادم و حتی در جلسات هیئت مدیره شرکت فعال داشتم اما ناکارآمدی سیستم مدیریت باشگاه باعث شد تا سرانجام تصمیم به تغییرات اساسی در این باشگاه بگیرم.

زریبافان با بیان اینکه کارنامه فتح الله زاده در باشگاه استقلال موفق نبود و جایگاه هفدهم در لیگ برتر برازنده این باشگاه مردمی نیست، گفت: عملکرد ضعیف این مدیر، عامل اصلی نتایج استقلال بوده و برکناری اش یک تصمیم مدیریتی بود.