تبیان، دستیار زندگی
همزمان با میلاد مسعود دومین پیشوای شیعیان جهان، کریم اهل بیت (ع) حضرت امام حسن مجتبی(ع) دانشنامه آن حضرت به همت محققان مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی بر روی شبکه جهانی اینترنت قرار گرفت
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دانشنامه امام حسن مجتبی(ع) بروی اینترنت قرار گرفت

دانشنامه امام حسن مجتبی(ع) بروی اینترنت قرار گرفت

همزمان با میلاد مسعود دومین پیشوای شیعیان جهان، کریم اهل بیت (ع) حضرت امام حسن مجتبی(ع) دانشنامه آن حضرت به همت محققان مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی بر روی شبکه جهانی اینترنت قرار گرفت.

به گزارش مرکز خبر حوزه، این دانشنامه با هدف گردآوری مطالب و بررسی ابعاد شخصیتی و دوران حکومت آن امام همام با برخورداری از 133مطلب در قالب مقاله، گزیده کتاب، پرسش و پاسخ، چکیده پایان نامه های دانشجویی، در 9 نمایه اصلی و 4 نمایه فرعی عرضه شده است.

عناوینی از جمله: شناسنامه امام، امام قبل از امامت، صلح امام، نگاهی به واپسین روزهای عمر امام، اخلاق و فضائل امام، سخنان امام، امام ازنگاه دیگران و امام حسن(ع) در آینه کتاب و رسانه،  نمایه های اصلی این دانشنامه را تشکیل می دهند.

برخی از نمایه های فرعی این دانشنامه عبارتند از: مسئولیت های امام در دوران امامت پدر، پیش از شهادت پدر، مبارزات امام پیش از دوران امامت، برگی از درخت فضیلت، مکتب و مصلحت .

علاقه مندان می توانند برای مشاهده دانشنامه امام حسن مجتبی (ع) به نشانی پایگاه حوزه نت مراجعه نمایند