تبیان، دستیار زندگی
اتحاد و مقداری هم فوتبال در جشن بهزیستی تشویق حجازی و حاجیلو عده زیادی از تماشاگران از ابتدای شروع مراسم به تشویق ناصر حجازی و اصغر حاجیلو پرداختند و با سردادن شعار حجازی كاپلو و اصغر داداش این دو چهره محجوب این جشن را حمایت ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

7 گل در سالن 12 هزار نفری روئید


خنده، شوخی، اتحاد و مقداری هم فوتبال در جشن بهزیستی

تشویق حجازی و حاجیلو

عده زیادی از تماشاگران از ابتدای شروع مراسم به تشویق ناصر حجازی و اصغر حاجیلو پرداختند و با سردادن شعار حجازی كاپلو و اصغر داداش این دو چهره محجوب این جشن را حمایت كردند.

ناراحتی از عدم حضور شفیعی جم

اكثر تماشاگران حاضر در سالن شعر بی وفایی بامشاد را می خواندند و در انتظار حضور رضا شفیعی جم در جمع هنرمندان بودند اما شفیعی جم نیامد كه نیامد و تماشگران از عدم حضور وی ناراحت شدند.

بانوان هم بودند

عده زیادی از تماشاگران این مراسم را بانوان تشكیل می دادند كه با حضور آنها هیچ مشكلی پیش نیامد. امیدواریم روزی حضور بانوان را در ورزشگاههای فوتبال هم ببینیم.

توابع تهران پیروز شد

قبل از شروع بازی اصلی، دو تیم بهزیستی استان تهران و توابع تهران به مصاف هم رفتند كه تیم توابع تهران با دو گل توانست پیروز میدان شود.

ابرام چرخی و افتخار شاگردی حجازی

ابرام چرخی در اولین حضور خود در یك تیم، شاگردی ناصر حجازی را باعث افتخار خود دانست! البته هاشمی نسب آنقدر سر به سر ابرام گذاشت كه او از كوره در رفت!

چه كسانی به میدان رفتند؟!

در تیم ستارگان این نفرات حضور داشتند: حمید استیلی ، خداداد عزیزی، مهدی هاشمی نسب، ستار همدانی، اسماعیل حلالی، محمد نوازی، مهرداد میناوند، بهنام ابوالقاسم پور، امیر نوری (او به اشتباه در این تیم حضور پیدا كرد!) فراز فاطمی، داود سید عباسی، ابرام چرخی، محمدرضا حیدریان، حسن خان محمدی، آتیلا حجازی، هادی طباطبایی و ... در تیم هنرمندان نفراتی چون امی غفار منش، هومن جوادی، سید مهدی حیدری، بیژن طاهری، هوتن جوادی، امید زندگانی، فرهاد جواهر كلام، محمدرضا عیوضی، مسعود سیفی، سید جواد هاشمی، محمدرضا مهرانپور و ... حضور پیدا كرده بودند.

گل ستار و خیال راحت ناصرخان

در نیمه اول ستار همدانی توانست گل بتری تیم ستارگان را به ثمر برساند تا ناصر حجازی با خیالی راحت ادامه بازی داده باشند. البته مینانوند با تكان دادن دست فقط به آنها احترام گذاشت.

كاظمیان و جمشیدی با لباس شخصی

جواد كاظمیان و پژمان جمشیدی با لباس شخصی در سالن حضور داشتند و شاهد بازی دو تیم بودند. قرار بود برای این بازی رسول خطیبی، بهروز رهبری فرد، نیكبخت واحدی و كریم باقری هم حضور پیدا كنند كه از آنها مانند بامشاد خبری نشد.

تشویق هاشمی نسب

تماشاگران تیم پرسپولیس به شدت به تشویق مهدی هاشمی نسب پرداختند و با شعار «مهدی به پرسپولیس خو آمدی» حضور دوباره وی به تیم پرسپولیس را خوش آمد گفتند.

6 گل در نیمه دوم

در نیمه دوم شاهد بازی بهتر و پر گل تری بودیم و دو تیم توانستند 6 گل به ثمر برسانند. برای تیم ستارگان ستار همدانی، ابوالقاسم پور، فراز فاطمی و نوازی گلزنی كردند و دو گل هنرمندان را فرهاد جواهر كلام  محمدرضا مهرانپور به ثمر رساندند تا در پایان بازی تیم ستارگان با نتیجه 5 بر 2 مقابل تیم هنرمندان و به نفع بهزیستی به پیروزی برسد.

شماره حساب برای كمك به بهزیستی

سازمان بهزیستی كشور حساب 90190 بانك ملی شعبه حافظ را برای خیرخواهانی كه قصد كمك به این سازمان را دارند در نظر گرفته است.