تبیان، دستیار زندگی
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در پیامی، پیروزی ورزشکاران جمهوری اسلامی ایران را در مسابقات....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تبریک رهبری به ورزشکاران پارالمپیک

حضرت آیت الله خامنه ای

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در پیامی، پیروزی ورزشکاران جمهوری اسلامی ایران را در مسابقات ورزشی پارالمپیک پکن تبریک گفتند.

به نقل از مهر، متن پیام ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

من از پیروزی شما که مایه خوشحالی مردم عزیزمان شد خرسند شدم و شما را دعا می‌کنم، ان‌شاءالله همه شما موفق باشید.

سیدعلی خامنه‌ای - 26 شهریور 1387

پیام تبریك رئیس ‌جمهور به كاروان پارالمپیك

احمدی نژاد

دکتر محمود احمدی نژاد در پیامی با تبریك موفقیت پهلوانان و قهرمان مدال‌آور جانباز و معلول كشورمان در رقابت‌های پارالمپیك پكن خاطرنشان كرد: از آن دسته از قهرمانانی هم كه موفق به كسب مدال نشدند و با روحیه معنوی و خصوصیات عالیه پهلوانی و تمرینات مستمر در این دوره از مسابقات شركت كرده‌اند، صمیمانه تشكر می‌كنم.

متن كامل پیام رئیس‌جمهور به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

خبر موفقیت‌های شما ورزشكاران عزیز جانباز و معلول ایران اسلامی در پارالمپیك چین موجب خرسندی و مباهات اینجانب و مردم عزیز كشورمان شد. از قهرمانانی كه در لباس رزمندگی هشت سال در جنگ حق علیه باطل مردانه و با ایمان به خداوند سبحان و برای دفاع از اسلام و میهن عزیز حضور افتخارآفرین داشتند و دلاورمردانی كه همواره با روحیه پولادین و اتكال به خداوند بزرگ معلولیت را ناتوانی ندانسته و توانایی‌های خود را باور نموده‌اند، همین توقع و انتظار وجود دارد.

اینجانب از همه شما پهلوانان و قهرمانان مدال‌آور و آن دسته از قهرمانانی كه موفق به كسب مدال در این المپیك نشدند و افتخار حضور در مسابقات را پیدا كرده‌اند و با روحیه معنوی و خصوصیات عالیه پهلوانی و تمرینات مستمر و تحمل سختی‌ها در این دوره از مسابقات بارها پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآوردند، صمیمانه تشكر نموده و برای همه شما ورزشكاران عزیز سلامتی و موفقیت آرزومندم.

علی‌آبادی موفقیت پارالمپیكی‌ها را تبریك گفت

محمد علی آبادی

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی در پیامی، موفقیت كاروان ورزش جانبازان و معلولان ایران در سیزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک در شهر پکن را به مقام معظم رهبری، دولت خدمتگزار و مردم سرافراز کشورمان تبریک گفت.

به نقل از ایسنا، مهندس علی آبادی در پیام خویش با اشاره به حضور معنوی، اخلاقی و موفقیت آمیز کاروان "مهرعلوی" همزمان با ماه مبارک رمضان در پارالمپیک پکن، تصریح کرده‌ است:« خدای بزرگ را شاکرم که در روز میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) حسن ختامی خوب و نیکو برای ورزش ایران در پارالمپیک پکن رقم خورد تا جملگی مردم و دوستداران ورزش از موفقیت فرزندان سرافراز خود احساس شور و بالندگی کنند. پیروزی‌هایی که در عرصه پارالمپیک باعث غرور ملی شد تا دیگر بار ثابت شود در سایه ایمانی قوی، همتی بلند و با برنامه ریزی درست و اصولی هیچ مانعی نمی تواند در راه پیروزی و موفقیت ورزشکاران ایران در عرصه رقابت‌های جهانی و بین المللی خلل ایجاد کند.»

علی ابادی رییس سازمان تربیت بدنی

رئیس سازمان تربیت بدنی در این پیام اضافه كرد:«علاوه بر توجهات عالیه مقام معظم رهبری به ورزش کشور، در بازی‌های پارالمپیک پکن برای نخستین بار شاهد بودیم که بالاترین مقام اجرایی کشور در مراسم افتتاحیه بازی‌های حضور یافت که این خود بیانگر نقش و جایگاه ورزش جانبازان و معلولان در ایران است. امیدواریم با حرکت‌های اصولی و محوری صورت گرفته در عرصه ورزش جانبازان و معلولان بیش از پیش افق‌های تازه‌ای را پیش روی خود دیده و سکوهای افتخار را فتح کنیم. بی شک سازمان تربیت بدنی باادامه حمایت های محوری خویش از ورزش جانبازان و معلولان شرایطی را فراهم خواهد آورد تا در سال 2012 و در بازی‌های لندن این حضور چشمگیرتر بوده و باز هم شاهد حضور ورزشکاران شایسته ایران اسلامی بر بلندای سکوهای افتخار باشیم.

اینجانب ضمن تقدیر از تلاش بی وقفه ورزشکاران قهرمان جانباز و معلول که در مسابقات سخت و فشرده پکن صاحب 5 طلا، 6 نقره و یك برنز شدند، امیدوارم ورزش جانبازان و معلولان با حمایت‌های اصولی و بی بدیل دولت محترم و به ویژه دکتر احمدی نژاد بیش از پیش گام های عاجلی را به جلو بردارد. توفیق همگان را از خداوند منان مسالت می‌نمایم.»