تبیان، دستیار زندگی
مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از روز چهارشنبه بیست و هفتم شهریورماه با برگزاری چهار ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مردان لیت بارسکی مقابل یاران ریوالدو

سایپا صدر نشین شد

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از روز چهارشنبه بیست و هفتم شهریورماه با برگزاری چهار بازی آغاز می‌شود که طی آن تیم فوتبال سایپا در ورزشگاه آزادی به دیدار کوروچی ازبکستان می رود.

به نقل از مهر، سایپا با پشت سرگذاشتن تیم های نیروی هوایی عراق، الکویت کویت و الوصل امارات گام به مرحله یک چهارم نهایی نهاده است و بر اساس قرعه در این مرحله به دیدار کوروچی می رود که در مرحله گروهی از سد تیم هایی چون سپاهان ایران، الاتحاد عربستان و الاتحاد سوریه گذشته است.

سایپا که مرحله مقدماتی را با هدایت علی دایی پشت سرگذاشته است در مرحله حذفی با لیت بارسکی آلمانی گام به میدان رقابت با تیم‌های برتر آسیا می نهد. بازی با کوروچی اولین آزمون این مربی آلمانی درمیدان بزرگ لیگ قهرمانان آسیاست که می تواند در حکم سکوی پرتاب یا تیرخلاص و سقوط او و تیمش باشد.

حضور ریوالدو در تیم کوروچی یکی از نکات جالب توجه بازی فردا دو تیم سایپا مقابل این تیم ازبکستانی است. ریوالدو که از سال 2004 کم کم از سطح اول فوتبال اروپا فاصله گرفته و از حضور در لیگ یونان به بازی در فوتبال آسیا و کشوری چون ازبکستان رضایت داده است می تواند در این بازی یک تهدید برای سایپا باشد.

سایپا همچنان بخت اول صعود

از سوی دیگر با توجه به اینکه سپاهان اصفهان با صعود به دیدار نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا برای تیم‌های ایرانی به یک الگو تبدیل شده است، سایپا هم می خواهد همانند سپاهان برای فوتبال ایران افتخار آفرینی کند.

چهارشنبه شب برای فوتبال ایران یک روز ویژه است. سایپا به نمایندگی از فوتبال ایران برای صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا می جنگد و در این بین نیازمند حمایت فوتبالدوستان است.

سکوهای آزادی انتظار تماشاگرانی را می کشند که در روزهای سخت به یاری فوتبال و تیم‌های ایرانی آمده اند. سایپا بیش از همیشه نیازمند کمک یار دوازدهم است.

برنامه دیدارهای دور رفت از مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا به شرح زیر است:

چهارشنبه - 27/6/87

* کاشیما آنتلرز ژاپن - آدلاید یونایتد استرالیا

* سایپا ایران - کوروچی ازبکستان

* القادسیه کویت - اوراواردز ژاپن

* الکرامه سوریه - گامبااوزاکا ژاپن