تبیان، دستیار زندگی
گاران از تیم ملی شكست سنگین چهره های سرشناس تیم ملی آخرین تمرین تیم ملی برای جام ملتهای آسیا قبل از سفر به چین ، با استقبال كم سابقه رسانه های داخلی و خارجی و فوتبالدوستان مواجه شد. تصویر برداران شبكه های خبری آسیا و از جمله ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مجیدی كوچك ستاره بود

استقبال كم نظیر تماشاگران و خبرنگاران از تیم ملی

شكست سنگین چهره های سرشناس تیم ملی


آخرین تمرین تیم ملی برای جام ملتهای آسیا قبل از سفر به چین ، با استقبال كم سابقه رسانه های داخلی و خارجی و فوتبالدوستان مواجه شد.

تصویر برداران شبكه های خبری آسیا و از جمله دبی اسپورت به تهیه گزارش از تمرینات تیم ملی مشغول بودند و این نشان از اهمیت تیم ملی ایران دارد.

استقبال كم نظیر از تمرین تیم ملی

بیش از 400 تماشاگر در كمپ حضور داشتند، فوتبالدوستانی كه بی صبرانه انتظار موفقیت تیم ملی را می كشند. اینان یكصدا به تشویق ملی پوشان پرداختند تا تمرین دیروز حال و هوای خاص خودش را داشته باشد.

فوتبال بدون معطلی!

تمرین با انجام حركات كششی و نرمشی زیرنظر حسین فركی آغاز شد. مسئولان زمین به زحمت عكاسان را به گوشه ای هدایت كردند تا خللی در روند كاری ملی پوشان به وجود نیاید. بعد از گرم كردن بدن ها، برانكو بدون معطلی شاگردانش را به 2 تیم آبی و نارنجی تقسیم كرد تا یك بازی دستگرمی برگزار كنند.

حسن رودباریان(ابراهیم میرزاپور)، یحیی گل محمدی، رحمان رضایی، مهدی امیرآبادی، مهدی مهدوی كیا، جواد نكونام، علی كریمی و علی دایی بازیكنان تیم آبی بودند و برای تیم نارنجی؛ سیدمهدی رحمتی، محمد نصرتی، ستار زارع، ابراهیم تقی پور، حامد كاویانپور، آرش برهانی، فرزاد مجیدی و رضا عنایتی به میدان رفتند.

ذخیره ها خیلی بهتر بودند!

به غیر از امیرآبادی تمان نفرات آبی فیكس تیم ملی حساب می شوند، رحمان و كریمی و مهدوی كیا لژیونرهای موفق كشورمان نیز عضو این تیم بودند اما با حساب 6 بر 2 به تیم پرانگیزه نارنجی باختند. فرزاد مجیدی(2 گل)، آرش برهانی(2 گل) و رضا عنایتی و ستار زارع هر كدام یك بار دروازه تیم آبی را باز كردند و 2 گل این تیم توسط گل محمدی و نكونام به ثمر رسید.

دایی، كریمی و مهدوی كیا ناكامان این بازی خیلی جدی و تماشایی بودند و پیروزی تیم نارنجی تماشاگران را متعجب كرد چون این تیم هم خیلی بهتر نشان داد و هم خیلی به گل رسید!

شروع با اقتدار فرزاد

فرزاد مجیدی خیلی خوشحال و آماده بود و با انگیزه بسیار كار را دنبال كرد و 2 گل هم به ثمر رساند تا حضور با اقتداری در اردوی تیم ملی داشته باشد.

شاهرخی زیر سایه، سجادی و خانلری غایب!

همایون خان شاهرخی ساكت ترین تماشاگر تمرین تیم ملی بود. مدیرفنی تیم ملی در گوشه ای زیر سایه نشسته بود و تمرین را تماشا می كرد. احمد سجادی و دكتر خانلری به دلیل سفر به چین و بازیكنان فولاد به دلیل نبود پرواز صبح اهواز- تهران غایبان تمرین بودند. فخرالدین بگوویچ و دكتر ساعدی فر كارهای سجادی و خانلری را برعهده گرفته بودند.

بخش پایانی تمرین

در بخش پایانی ملی پوشان به مرور برنامه های تاكتیكی و شوت به دروازه پرداختند و پس از سردكردن بدنها و مصاحبه با كلی گزارشگر و خبرنگار راهی منزل شدند تا چمدانهایشان را برای سفر به چین ببندند.

چلنگر هم بود

رضا چلنگر مترجم سابق و دوست داشتنی برانكو كه با رفتن بگوویچ به امارات این روزها دور از میادین است برای تماشای تمرین تیم ملی و دیدار با برانكو به كمپ آمده بود.