تبیان، دستیار زندگی
كتاب «خاطرات عزت شاهی» كه مرداد ماه برای چهاردهمین بار به چاپ رسید، به چاپ پانزدهم می‌رسد./ به گزارش خبرگزاری كتاب ایران (ایبنا)، كتاب «خاطرات عزت شاهی» نوشته محسن كاظمی برای پانزدهمین بار توسط انتشارات سوره مهر به چاپ می‌رسد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چاپ مجدد «خاطرات عزت شاهي » در فاصله يك ماه

چاپ مجدد «خاطرات عزت شاهی » در فاصله یك ماه

كتاب «خاطرات عزت شاهي» كه مرداد ماه براي چهاردهمين بار به چاپ رسيد، به چاپ پانزدهم مي‌رسد

به گزارش خبرگزاري كتاب ايران (ايبنا)، كتاب «خاطرات عزت شاهي» نوشته محسن كاظمي براي پانزدهمين بار توسط انتشارات سوره مهر به چاپ مي‌رسد.

اين كتاب مجموعه‌اي از خاطرات عزت‌شاهي، مبارز انقلابي است كه توانست در جريان رويارويي با رژيم شاه از شكنجه‌هاي دوران بازجويي و زندان جان نه چندان سالم به در برد و خود را به پيروزي انقلاب اسلامي برساند.

وي بعد از پيروزي انقلاب نام خانوادگي خود را مطهري خواند و چند صباحي از برنامه‌‌ريزان و مجريان نظام نوپا و انقلابي جمهوري اسلامي بود.

در «خاطرات عزت شاهي» تاريخ دو دهه مبارزه با رژيم شاه و سرگذشت جريان‌هاي سياسي و گروه‌هاي مبارز مسلح بيان شده است.

محسن كاظمي، تدوين كننده كتاب نيز براي مستندسازي اثر در منابع و مآخذ متنوع به تحقيق و جست‌وجو پرداخته و اسناد، اخبار و گزارش‌هاي حوادث مربوط به گروه‌ها و مبارزان و شرح زندگي شخصيت‌هاي مطرح قبل و پس از انقلاب را به آن افزوده است.

وي در فرايند شكل‌گيري كتاب تلاش كرده تا جاي ممكن براي شخصيت‌ها و نقش‌آفرينان خاطرات عزت‌شاهي و حوادث و رخدادهاي دوران مبارزات وي سند و مدرك ارائه دهد و حقيقت تاريخي را بازسازي كند تا چيزي پنهان نماند.

محسن كاظمي يكي از دلايل چاپ‌هاي مجدد اين كتاب را اصالت در خاطرات عزت شاهي مي‌داند. وي علت اصلي انتخاب عزت شاهي را به عنوان موضوع اين كتاب، حضور وي به عنوان شخصيتي انقلابي در همه خاطراتي دانسته كه قبلا تدوين كرده است.

چاپ چهاردهم« خاطرات عزت شاهي» به همراه لوح تصويري در باره صاحب خاطرات، در 865 صفحه و قطع وزيري و با شمارگان دو هزار و 500 نسخه و